Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Kolejne firmy dołączyły do Karty Inowrocławianina

Dominik Fijałkowski
Dominik Fijałkowski
Już 39 firm uczestniczy w projekcie Karta Inowrocławianina
Już 39 firm uczestniczy w projekcie Karta Inowrocławianina Dominik Fijałkowski
Kolejne firmy dołączyły do projektu i zaoferowały rabaty na swe produkty oraz usługi w ramach Karty Inowrocławianina. Symboliczne popisanie umów odbyło się pod koniec ubiegłego tygodnia w Sali Kominkowej ratusza.

Karta Inowrocławianina ma już rok. Zaczęła obowiązywać od 2 stycznia 2017. Obecnie korzysta z niej 4545 mieszkańców miasta, którzy rozliczają PIT-y w miejscowym Urzędzie Skarbowym, a ponad 200 czeka na wydanie Karty. Do projektu przystąpiło już 39 firm (łącznie z tymi najnowszymi). Są wśród nich: przedsiębiorstwa komunalne, a także branży kosmetycznej, sanatoryjnej, rehabilitacyjnej, taksówkarskiej, komputerowej, obrotu nieruchomościami, organizacji imprez kulturalnych i sportowych, usług fotograficznych. Nie brakuje stacji paliw, restauracji i firm handlowych.

- Karta Inowrocławianina okazała się strzałem w dziesiątkę. Promuje miasto, a przede wszystkim przedsiębiorców. Dzięki niej wiele osób ma okazję poznać firmy działające w mieście. Projekt pokazuje, że Inowrocław rozwija się bardzo dobrze - mówi prezydent Ryszard Brejza.

Jak wspomnieliśmy, pod koniec ub. tygodnia do Karty dołączyły nowe firmy. Są nimi: PHU Profit (m. in. nadruki na kubkach, poduszkach, wykonywanie ksiąg gości), Zfoto.pl (ekskluzywne albumy fotograficzne, kalendarze), Mydlarnia u Franciszka (m. in. naturalne kosmetyki dla alergików), Firma Handlowo-Usługowa Waldemar Smoliński (zabiegi w Instytucie Urody Souvre), sklep „Basketo”, Haiku Studio (m. in. tworzenie stron internetowych) oraz agrolandia.pl. Przedłużono też umowę ze Stacją Paliw Shell.

- Przystąpiliśmy do projektu, bo chcemy pokazać, że inowrocławskie firmy dysponują dużym potencjałem - stwierdził po podpisaniu umowy przedstawiciel Zfoto.pl.

Z kolei Maja Szklarska prowadząca Mydlarnię u Franciszka nie kryła, że udział w Karcie Inowrocławianina, to dobry sposób na wypromowanie jej sklepu.

- Cenna inicjatywa. Jestem posiadaczem Karty, jako mieszkaniec Inowrocławia. A teraz przystępuję do projektu, jako przedsiębiorca - podkreślił Robert Rychwicki z firmy Profit.

Pierwszy śnieg na drogach, kierowcy masowo ruszyli do serwisów oponiarskich.

Źródło:
TVN

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wideo
Wróć na pomorska.pl Gazeta Pomorska