Karta Inowrocławianina ma już rok. Zaczęła obowiązywać od 2 stycznia 2017. Obecnie korzysta z niej 4545 mieszkańców miasta, którzy rozliczają PIT-y w miejscowym Urzędzie Skarbowym, a ponad 200 czeka na wydanie Karty. Do projektu przystąpiło już 39 firm (łącznie z tymi najnowszymi). Są wśród nich: przedsiębiorstwa komunalne, a także branży kosmetycznej, sanatoryjnej, rehabilitacyjnej, taksówkarskiej, komputerowej, obrotu nieruchomościami, organizacji imprez kulturalnych i sportowych, usług fotograficznych. Nie brakuje stacji paliw, restauracji i firm handlowych.
- Karta Inowrocławianina okazała się strzałem w dziesiątkę. Promuje miasto, a przede wszystkim przedsiębiorców. Dzięki niej wiele osób ma okazję poznać firmy działające w mieście. Projekt pokazuje, że Inowrocław rozwija się bardzo dobrze - mówi prezydent Ryszard Brejza.
Jak wspomnieliśmy, pod koniec ub. tygodnia do Karty dołączyły nowe firmy. Są nimi: PHU Profit (m. in. nadruki na kubkach, poduszkach, wykonywanie ksiąg gości), Zfoto.pl (ekskluzywne albumy fotograficzne, kalendarze), Mydlarnia u Franciszka (m. in. naturalne kosmetyki dla alergików), Firma Handlowo-Usługowa Waldemar Smoliński (zabiegi w Instytucie Urody Souvre), sklep „Basketo”, Haiku Studio (m. in. tworzenie stron internetowych) oraz agrolandia.pl. Przedłużono też umowę ze Stacją Paliw Shell.
- Przystąpiliśmy do projektu, bo chcemy pokazać, że inowrocławskie firmy dysponują dużym potencjałem - stwierdził po podpisaniu umowy przedstawiciel Zfoto.pl.
Z kolei Maja Szklarska prowadząca Mydlarnię u Franciszka nie kryła, że udział w Karcie Inowrocławianina, to dobry sposób na wypromowanie jej sklepu.
- Cenna inicjatywa. Jestem posiadaczem Karty, jako mieszkaniec Inowrocławia. A teraz przystępuję do projektu, jako przedsiębiorca - podkreślił Robert Rychwicki z firmy Profit.
Pierwszy śnieg na drogach, kierowcy masowo ruszyli do serwisów oponiarskich.
Źródło:
TVN
