1 z 12
Przewijaj galerię w dół
Przejazdy BMK, jak zawsze podkreślają ich organizatorzy, są...
fot. Filip Kowalkowski

Kończy się już bydgoska „masa krytyczna”

Przejazdy BMK, jak zawsze podkreślają ich organizatorzy, są po to, by zaznaczyć, że ruch rowerowy w Bydgoszczy jest ważny, że rowerzystów jest tylu, iż trzeba ich brać pod uwagę organizując ruch drogowy w mieście. Przez ostatnie lata wiele udało się osiągnąć. Środowiska rowerowe biorą czynny udział w konsultacjach dotyczących nowych inwestycji, a ich głos jest coraz poważniej traktowany.

Niektóre miasta, gdzie rowerzystom udało się zająć odpowiednie „miejsce” w ruchu drogowym, zaprzestała przejazdów. Bydgoszcz pierwszy tegoroczny przejazd nazwała „Skończmy z Bydgoską Masą Krytyczną!”

>> Najświeższe informacje z regionu, zdjęcia, wideo tylko na www.pomorska.pl <<

Ale nie od razu. - Chcemy osiągnąć pewne cele, zanim odwołamy przejazdy - zaznacza Sebastian Nowak z BMK. M.in. chodzi o zwiększenie liczby osób korzystających z roweru, jako środka transportu w mieście. Ile to jest dziś mieszkańców? Trudno powiedzieć. Ostatnie dane, jakie posiadają Stowarzyszenie Bydgoska Masa Krytyczna to 2 proc. - Ale myślimy, że tych osób jest już więcej, bo w ostatnich latach widzimy poważny wzrost - uważa Nowak. - Chcielibyśmy, by było to przynajmniej 20 proc.

Poza tym BMK chce, by jeździło się po Bydgoszczy bezpieczniej, by sieć dróg rowerowych pozwalała przedostać się z północy na południe i ze wschodu na zachód miasta. - Przy sprzyjających wiatrach myślimy, że jest to do osiągnięcia do 2020 roku - dodaje Nowak.


Masa Krytyczna Bydgoszcz 27.01.2017

2 z 12
Przejazdy BMK, jak zawsze podkreślają ich organizatorzy, są...
fot. Filip Kowalkowski

Kończy się już bydgoska „masa krytyczna”

Przejazdy BMK, jak zawsze podkreślają ich organizatorzy, są po to, by zaznaczyć, że ruch rowerowy w Bydgoszczy jest ważny, że rowerzystów jest tylu, iż trzeba ich brać pod uwagę organizując ruch drogowy w mieście. Przez ostatnie lata wiele udało się osiągnąć. Środowiska rowerowe biorą czynny udział w konsultacjach dotyczących nowych inwestycji, a ich głos jest coraz poważniej traktowany.

Niektóre miasta, gdzie rowerzystom udało się zająć odpowiednie „miejsce” w ruchu drogowym, zaprzestała przejazdów. Bydgoszcz pierwszy tegoroczny przejazd nazwała „Skończmy z Bydgoską Masą Krytyczną!”

>> Najświeższe informacje z regionu, zdjęcia, wideo tylko na www.pomorska.pl <<

Ale nie od razu. - Chcemy osiągnąć pewne cele, zanim odwołamy przejazdy - zaznacza Sebastian Nowak z BMK. M.in. chodzi o zwiększenie liczby osób korzystających z roweru, jako środka transportu w mieście. Ile to jest dziś mieszkańców? Trudno powiedzieć. Ostatnie dane, jakie posiadają Stowarzyszenie Bydgoska Masa Krytyczna to 2 proc. - Ale myślimy, że tych osób jest już więcej, bo w ostatnich latach widzimy poważny wzrost - uważa Nowak. - Chcielibyśmy, by było to przynajmniej 20 proc.

Poza tym BMK chce, by jeździło się po Bydgoszczy bezpieczniej, by sieć dróg rowerowych pozwalała przedostać się z północy na południe i ze wschodu na zachód miasta. - Przy sprzyjających wiatrach myślimy, że jest to do osiągnięcia do 2020 roku - dodaje Nowak.


Masa Krytyczna Bydgoszcz 27.01.2017

3 z 12
Przejazdy BMK, jak zawsze podkreślają ich organizatorzy, są...
fot. Filip Kowalkowski

Kończy się już bydgoska „masa krytyczna”

Przejazdy BMK, jak zawsze podkreślają ich organizatorzy, są po to, by zaznaczyć, że ruch rowerowy w Bydgoszczy jest ważny, że rowerzystów jest tylu, iż trzeba ich brać pod uwagę organizując ruch drogowy w mieście. Przez ostatnie lata wiele udało się osiągnąć. Środowiska rowerowe biorą czynny udział w konsultacjach dotyczących nowych inwestycji, a ich głos jest coraz poważniej traktowany.

Niektóre miasta, gdzie rowerzystom udało się zająć odpowiednie „miejsce” w ruchu drogowym, zaprzestała przejazdów. Bydgoszcz pierwszy tegoroczny przejazd nazwała „Skończmy z Bydgoską Masą Krytyczną!”

>> Najświeższe informacje z regionu, zdjęcia, wideo tylko na www.pomorska.pl <<

Ale nie od razu. - Chcemy osiągnąć pewne cele, zanim odwołamy przejazdy - zaznacza Sebastian Nowak z BMK. M.in. chodzi o zwiększenie liczby osób korzystających z roweru, jako środka transportu w mieście. Ile to jest dziś mieszkańców? Trudno powiedzieć. Ostatnie dane, jakie posiadają Stowarzyszenie Bydgoska Masa Krytyczna to 2 proc. - Ale myślimy, że tych osób jest już więcej, bo w ostatnich latach widzimy poważny wzrost - uważa Nowak. - Chcielibyśmy, by było to przynajmniej 20 proc.

Poza tym BMK chce, by jeździło się po Bydgoszczy bezpieczniej, by sieć dróg rowerowych pozwalała przedostać się z północy na południe i ze wschodu na zachód miasta. - Przy sprzyjających wiatrach myślimy, że jest to do osiągnięcia do 2020 roku - dodaje Nowak.


Masa Krytyczna Bydgoszcz 27.01.2017

4 z 12
Przejazdy BMK, jak zawsze podkreślają ich organizatorzy, są...
fot. Filip Kowalkowski

Kończy się już bydgoska „masa krytyczna”

Przejazdy BMK, jak zawsze podkreślają ich organizatorzy, są po to, by zaznaczyć, że ruch rowerowy w Bydgoszczy jest ważny, że rowerzystów jest tylu, iż trzeba ich brać pod uwagę organizując ruch drogowy w mieście. Przez ostatnie lata wiele udało się osiągnąć. Środowiska rowerowe biorą czynny udział w konsultacjach dotyczących nowych inwestycji, a ich głos jest coraz poważniej traktowany.

Niektóre miasta, gdzie rowerzystom udało się zająć odpowiednie „miejsce” w ruchu drogowym, zaprzestała przejazdów. Bydgoszcz pierwszy tegoroczny przejazd nazwała „Skończmy z Bydgoską Masą Krytyczną!”

>> Najświeższe informacje z regionu, zdjęcia, wideo tylko na www.pomorska.pl <<

Ale nie od razu. - Chcemy osiągnąć pewne cele, zanim odwołamy przejazdy - zaznacza Sebastian Nowak z BMK. M.in. chodzi o zwiększenie liczby osób korzystających z roweru, jako środka transportu w mieście. Ile to jest dziś mieszkańców? Trudno powiedzieć. Ostatnie dane, jakie posiadają Stowarzyszenie Bydgoska Masa Krytyczna to 2 proc. - Ale myślimy, że tych osób jest już więcej, bo w ostatnich latach widzimy poważny wzrost - uważa Nowak. - Chcielibyśmy, by było to przynajmniej 20 proc.

Poza tym BMK chce, by jeździło się po Bydgoszczy bezpieczniej, by sieć dróg rowerowych pozwalała przedostać się z północy na południe i ze wschodu na zachód miasta. - Przy sprzyjających wiatrach myślimy, że jest to do osiągnięcia do 2020 roku - dodaje Nowak.


Masa Krytyczna Bydgoszcz 27.01.2017

Pozostało jeszcze 7 zdjęć.
Przewijaj aby przejść do kolejnej strony galerii.

Polecamy

Tak było podczas XIII Niebieskiego Biegu Świadomości w Inowrocławiu. Zdjęcia

Tak było podczas XIII Niebieskiego Biegu Świadomości w Inowrocławiu. Zdjęcia

Bydgoskie Klasyki rozpoczęły sezon w Pałacu Lubostroń. Zdjęcia

Bydgoskie Klasyki rozpoczęły sezon w Pałacu Lubostroń. Zdjęcia

Nie takiego meczu oczekiwali fani Astorii Bydgoszcz. Tak kibicowaliście koszykarzom!

Nie takiego meczu oczekiwali fani Astorii Bydgoszcz. Tak kibicowaliście koszykarzom!

Zobacz również

Najlepsi z najlepszych. Zobacz, jak rywalizowali strażacy-ratownicy w Bydgoszczy!

Najlepsi z najlepszych. Zobacz, jak rywalizowali strażacy-ratownicy w Bydgoszczy!

63. Konkurs Sztuki Ludowej Pałuk w Szubinie pokazał, że tradycja nie ginie

63. Konkurs Sztuki Ludowej Pałuk w Szubinie pokazał, że tradycja nie ginie