marketingON - to pierwsza taka konferencja i największe wydarzenie poświęcone marketingowi internetowemu w Bydgoszczy. Ciekawe zagadnienia, dziewięciu prelegentów i pięć godzin praktyki. Będzie także czas na networking i wymianę doświadczeń.
Konferencja nastawiona jest na praktyczne rozwiązania i skuteczne strategie marketingowe dla firm z sektora mikro, małych i średnich przedsiębiorstw.
Gośćmi marketingON będą:
- Radosław Kotarski (Polimaty),
- Bartłomiej Rak (Socjomania),
- Jakub Cyran (jakubcyran.pl),
- Monika Czaplicka (Wobuzz),
- Michał Pawlak (Oponeo),
- Karol Dziedzic (Google Ads),
- Mateusz Górski (Patronite),
- Szymon Chałupka (Filmujemy!)
- Piotr Kowalczyk (Polska Press Grupa)
Udział w konferencji jest odpłatny. Ale jeśli zakupisz bilet teraz, zapłacisz promocyjną cenę - 219 zł, po wyczerpaniu się promocyjnej puli cena wzrośnie do 279 zł.
Konferencja została podzielona na dziewięć 20-minutowych prelekcji, które zakończone zostaną debatą. W trakcie samej konferencji uczestnicy będą mogli zadawać pytania prelegentom, najciekawsze z nich poruszymy w trakcie debaty. Tematy prelekcji to przede wszystkim zagadnienia praktyczne, od marketing automation w małych i średnich przedsiębiorstwach po tematykę sprzedażową czy filmową.
Wydarzenie odbędzie się w wygodnej i przystosowanej do tego sali Multikina w Bydgoszczy.
Przeczytaj też: Marketing w praktyce - konferencja marketingON w Bydgoszczy już 4 kwietnia
Zapamiętaj - marketingON
4 kwietnia, godz. 10.00
Multikino w Bydgoszczy
Więcej informacji na stronie wydarzenia: marketingON - konferencja marketingowa w Bydgoszczy
