Koniec Showmax w Polsce
Informacje te potwierdziła portalowi wirtualnemedia.pl Magdalena Marzec, PR manager Showmax w Polsce. Tłumaczy to wycofaniem koncernu Naspers z branży wideo internetowego.
Naspers przeniósł Showmax do spółki MultiChoiceGroup i chce sprzedać jej udziały, a także wprowadzić na giełdę w Johannesburgu.
Zobacz także:Serial "Kobiety mafii" Patryka Vegi już na Showmax. "To mój najlepszy serial w życiu"
Showmax w Polsce
- Pomimo dobrych wyników i popularności serwisu, dalszy rozwój Showmax Polska, jako jedynej firmy działającej w obszarze wideo poza Afryką, nie mieści się w ramach przyjętej strategii zarówno MCG, która koncentruje się na kontynencie afrykańskim, jak i Naspersa. Showmax Africa będzie nadal działać jako część MultiChoice Group, a zmiany nie dotyczą pozostałych inwestycji Naspersa w Polsce - czytamy w oświadczeniu cytowanym przez wirtualnemedia.pl.
Showmax pojawił się w naszym kraju w lutym 2017 roku. Przez 14 dni dostęp do platformy jest bezpłatny, później miesiąc korzystania z usług kosztuje 19.99 zł. Showmax w Polsce głównie zyskał popularność, gdy pojawił się na nim serial "Ucho prezesa".
Wideo: Katarzyna Warnke o swojej postaci w "Kobietach mafii": Podobno petarda. Tak mówiły osoby, które widziały film
źródło: WideoPortal/x-news