- Rozumiemy, że z powodu zagrożenia koronawirusem, pracownicy Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa nie kontaktują się osobiście z interesantami – mówi rolnik. - Ale co ma zrobić gospodarz, który wcześniej – jeszcze przed wybuchem epidemii - otrzymał informację, że ma się stawić w wyznaczonym terminie w biurze ARiMR w celu np. złożenia wyjaśnienia, dostarczenia załączników? Czy w obecnej sytuacji wyznaczony termin zostanie zostanie przesunięty?
Wezwanie do ARiMR jest, a biuro zamknięte. I co teraz?
Jolanta Sobecka, dyr. Kujawsko-Pomorskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa informuje: - W sytuacji takiej, jak opisana rolnik powinien telefonicznie skontaktować się z pracownikiem ARiMR, numer telefonu do pracownika obsługującego sprawę zwykle podawany jest w treści pisma. Jeśli takiego numeru by nie było, prosimy o kontakt z kancelarią właściwej jednostki organizacyjnej, dostępny na stronie internetowej. Będziemy starali się w miarę możliwości przesuwać terminy oraz instruować naszych Beneficjentów o rozwiązaniach możliwych do zastosowania w konkretnych sprawach. Dokumenty można przesyłać pocztą tradycyjną lub w formie elektronicznej z wyraźnym oznaczeniem sprawy, której dotyczą.
To Cię może też zainteresować
Kontakt z KRUS a koronawirus
Podobne wątpliwości naszych Czytelników dotyczą spraw, które osoby ubezpieczone w Kasie Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego miały załatwić w konkretnym terminie: - Jeśli osoba ubezpieczona w KRUS powinna dostarczyć jakieś dokumenty w wyznaczonym wcześniej terminie, a nie będzie mogła tego zrobić z powodu koronawirusa, to czy termin ten zostanie wydłużony?
To Cię może też zainteresować
Piotr Moskal, dyr. OR KRUS Bydgoszcz: - Uprzejmie wyjaśniam, że KRUS rozumie problemy, z jakimi spotykają się rolnicy. Z uwagi na powyższe każda sprawa będzie rozpatrywana indywidualnie i elastycznie. O ile to jednak możliwe prosimy, aby rolnicy przekazywali skany żądanych dokumentów przez ePUAP lub na adresy mailowe poszczególnych jednostek Oddziału, przywołując w tytule wiadomości swój nr identyfikacyjny UNO lub nr świadczenia . Powyższe pozwoli na płynną realizację zadań. Dokumenty w wersji oryginalnej klient będzie zobowiązany dosłać w terminie późniejszym. Adresy poszczególnych jednostek Oddziału dostępne są na stronie: www.krus.gov.pl/niezbednik/mapa-krus/.
