Efektem podjętych w Przedsiębiorstwie Uzdrowisko Ciechocinek S.A. działań promocyjnych jest między innymi zainteresowanie się zagranicznego przedsiębiorcy ciechocińską wodą mineralną.
- Kilka miesięcy temu udało się nam podpisać wstępne porozumienie z litewskim przedsiębiorcą, który był w Ciechocinku i zainteresował się naszą wodą. Trafi ona na Litwę, Łotwę i do Estonii - mówi Edward Gaitkowski, wiceprezes PUC S.A..
Przyznaje, że trochę trwało, zanim spółce udało się załatwić różne formalności i spełnić oczekiwania partnerów, na przykład przygotowanie nalepek na butelkach w językach odbiorców.
Wyjechał już pierwszy transport "Krystynki". - Konkretnie jeden tir, czyli osiemnaście palet - uściśla wiceprezes, który nie ukrywa, że spółka chciałaby sprzedawać na tamtejsze rynki także sól, szlam i ług.
Działania promocyjno - marketingowe to część opracowanego w PUC S.A. trzy lata temu programu naprawczego przedsiębiorstwa. Już przynoszą efekty. Po raz pierwszy od lat za 10 miesięcy tego roku PUC S.A. osiągnąła dodatni wynik finansowy.
Najlepsze artykuły za jednym kliknięciem. Zarejestruj się w systemie PIANO już dziś!
Czytaj e-wydanie »Lokalny portal przedsiębiorcówDołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Plotki, sensacje i ciekawostki z życia gwiazd - czytaj dalej na ShowNews.pl
- Koroniewska po śmierci matki została zupełnie sama. Smutne, co mówi o relacji z ojcem
- Paulla prała brudy z ojcem swojego dziecka. Teraz on ma raka. Padły słowa o żerowaniu
- Andrzej Piaseczny przeszedł operację? Wygląda na to, że chciał ukryć opatrunki...
- Kim jest córka Kowalewskiego? Gabriela idzie w ślady rodziców. Będzie wielką gwiazdą?