Efektem podjętych w Przedsiębiorstwie Uzdrowisko Ciechocinek S.A. działań promocyjnych jest między innymi zainteresowanie się zagranicznego przedsiębiorcy ciechocińską wodą mineralną.
- Kilka miesięcy temu udało się nam podpisać wstępne porozumienie z litewskim przedsiębiorcą, który był w Ciechocinku i zainteresował się naszą wodą. Trafi ona na Litwę, Łotwę i do Estonii - mówi Edward Gaitkowski, wiceprezes PUC S.A..
Przyznaje, że trochę trwało, zanim spółce udało się załatwić różne formalności i spełnić oczekiwania partnerów, na przykład przygotowanie nalepek na butelkach w językach odbiorców.
Wyjechał już pierwszy transport "Krystynki". - Konkretnie jeden tir, czyli osiemnaście palet - uściśla wiceprezes, który nie ukrywa, że spółka chciałaby sprzedawać na tamtejsze rynki także sól, szlam i ług.
Działania promocyjno - marketingowe to część opracowanego w PUC S.A. trzy lata temu programu naprawczego przedsiębiorstwa. Już przynoszą efekty. Po raz pierwszy od lat za 10 miesięcy tego roku PUC S.A. osiągnąła dodatni wynik finansowy.