Wyszukiwarka wyborcza

Wybory Parlamentarne

Sprawdź wyniki wyborów w Twoim okręgu

Kto będzie gospodarzem miejskiego schroniska dla zwierząt w Grudziądzu?

(PA)
Zdjęcie ilustracyjne. Jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem, psy ze schroniska w Węgrowie trafią do nowego przytuliska pod koniec czerwca.
Zdjęcie ilustracyjne. Jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem, psy ze schroniska w Węgrowie trafią do nowego przytuliska pod koniec czerwca. Fot. Piotr Krzyzanowski/Polska Press Grupa
Wszystko wskazuje na to, że administratorem będzie Fundacja "Siedem Życzeń" z Grudziądza. To ta organizacja zaproponowała najniższą cenę. Ponad 699,5 tys. zł. Do przetargu stanęła jeszcze jedna firma. Trwa teraz weryfikacja formalna zgłoszonych ofert.

Niższą kwotę za roczne zarządzanie miejskim przytuliskiem dla bezdomnych zwierząt zaproponowała Fundacja „Siedem Życzeń” z Grudziądza. Zaoferowała ona 699,5 tys. zł. Wyższą sumę - ponad 1 mln zł - zgłosiło Konsorcjum Fundacja „Animalsi” z Gdyni i Ogólnopolskie Towarzystwo Ochrony Zwierząt „Animlas” z miejscowości Bojano.

Teraz trwa weryfikacja złożonych ofert pod względem formalnym. Kwota jaką zarezerwował MZK na prowadzenie przytuliska to 615 tys. zł.

WIĘCEJ: Schronisko dla zwierząt w Grudziądzu ma być gotowe latem. Ta inwestycja budzi wciąż kontrowersje [ZOBACZ ZDJĘCIA]

Przypomnijmy, że budowa miejskiego schroniska u zbiegu ul. Rataja i Solidarności dobiega końca. Jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem zwierzaki z Węgrowa trafią do nowego obiektu pod koniec czerwca. Inwestorem tego przedsięwzięcia jest Miejski Zakład Komunikacji.
WIDEO. Radni PiS-u o budowie schroniska w Grudziądzu

Wideo

Komentarze 10

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

G
Gość

Wytańcowane kwiatowa.

G
Gość
W dniu 24.05.2018 o 00:22, Gość napisał:

Autokar z Ukrainy już się zbliża.

no i gitara, my też jeździmy tam i nazat. ;)

G
Gość

Autokar z Ukrainy już się zbliża.

R
Roma
W dniu 23.05.2018 o 15:46, Gość napisał:

Nie widzę ogłoszeń o naborze do pracy ? Czyżby już mieli wszystkie miejsca zaklepane ?


Przeciez dopiero przetarg wygrany, wiec jeszcze chyba jest czas, a zreszta i tez możliwe ze zaklepane miejsca kto wie, bo byle kogo z ulicy i nierobow nie mozna wziac do takiej pracy, i trzeba byc z zamiłowania wielbicielem zwierzakow, to chyba oczywiste
G
Gość
W dniu 23.05.2018 o 14:12, Roma napisał:

Skoro jest budzet to nikt tego charytatywnie nie bedzie robil, bo tylko glupi chyba by sie na to zgodzil. Charytatywnie to moga tam wolontariusze orać. Pewnie normalnie beda etaty opiekunow, weterynarzy, ksiegowych, administracji, pracownikow gospodarczych i sprzatajacych psie kupy ;p W Wegrowie tez nikt za darmo nie robi, ciagneli przez lata kupe kasy, a wstepu brak jak kiedys z chrzesniakiem chcielismy poogladac zwierzaki, bo mlody bardzo chcial przygarnac jakiegos ze schroniska to bardzo niefajna pani niechetnie sie zgodzila, ale krotko, bo jej sie spieszylo, a lustrowala kazdy krok czy chyba zdjec nie robimy, porażka, to bylo pare lat temu, moze cos sie zmienilo od tego czasu, ale chyba nie, skoro nowe schronisko

Nie widzę ogłoszeń o naborze do pracy ? Czyżby już mieli wszystkie miejsca zaklepane ?

R
Roma
W dniu 23.05.2018 o 14:04, Gość napisał:

A tam w ogole ktos bedzie zatrudniony normalnie na umowe o prace w charakterze opiekuna , pracownika gospodarczego ?Czy Fundacja robi to charytatywnie ?Przecież tam potrzeba zatrudnić min 6/10 osób na 8 godzinną zmianę.

 

Skoro jest budzet to nikt tego charytatywnie nie bedzie robil, bo tylko glupi chyba by sie na to zgodzil. Charytatywnie to moga tam wolontariusze orać. Pewnie normalnie beda etaty opiekunow, weterynarzy, ksiegowych, administracji, pracownikow gospodarczych i sprzatajacych psie kupy ;p W Wegrowie tez nikt za darmo nie robi, ciagneli przez lata kupe kasy, a wstepu brak jak kiedys z chrzesniakiem chcielismy poogladac zwierzaki, bo mlody bardzo chcial przygarnac jakiegos ze schroniska to bardzo niefajna pani niechetnie sie zgodzila, ale krotko, bo jej sie spieszylo, a lustrowala kazdy krok czy chyba zdjec nie robimy, porażka, to bylo pare lat temu, moze cos sie zmienilo od tego czasu, ale chyba nie, skoro nowe schronisko

G
Gość
W dniu 23.05.2018 o 13:56, Roma napisał:

I nie, zanim odpiszesz ze pewnie lize tylek fundacji, to nie masz racji, nie znam stamtad nikogo, bo i nawet nie jestem z gdza, wiec guzik mnie obchodzi kto wygral, tak jak i guzik mnie obchodzi kto to schronisko bedzie prowadzil. Ale u nas w miescie tez zawsze wygrywaja tansze oferty, co oczywiscie nie zawsze jest dobre, bo taniej nie znaczy lepiej. Tak czy siak sa to pieniadze miejskie, wiec mieszkancy maja prawo patrzec na rece, wydatki i sprawozdania finansowe.

A tam w ogole ktos bedzie zatrudniony normalnie na umowe o prace w charakterze opiekuna , pracownika gospodarczego ?

Czy Fundacja robi to charytatywnie ?

Przecież tam potrzeba zatrudnić min 6/10 osób na 8 godzinną zmianę.

R
Roma
W dniu 23.05.2018 o 11:01, Gość napisał:

W ogóle mnie to nie dziwi. Wystarczy przeanalizować dawne i obecne Facebookowe komentarze, przedstawicieli tej fundacji, na temat grudziądzkiej władzy.

 

I nie, zanim odpiszesz ze pewnie lize tylek fundacji, to nie masz racji, nie znam stamtad nikogo, bo i nawet nie jestem z gdza, wiec guzik mnie obchodzi kto wygral, tak jak i guzik mnie obchodzi kto to schronisko bedzie prowadzil. Ale u nas w miescie tez zawsze wygrywaja tansze oferty, co oczywiscie nie zawsze jest dobre, bo taniej nie znaczy lepiej. Tak czy siak sa to pieniadze miejskie, wiec mieszkancy maja prawo patrzec na rece, wydatki i sprawozdania finansowe.

R
Roma
W dniu 23.05.2018 o 11:01, Gość napisał:

W ogóle mnie to nie dziwi. Wystarczy przeanalizować dawne i obecne Facebookowe komentarze, przedstawicieli tej fundacji, na temat grudziądzkiej władzy.

 

Jak taki mądry jestes, to trzeba bylo stanac ze swoja organizacja do przetargu. Nie stanales? No patrz, jakos mnie to nie dziwi. Do przetargu stanely tylko 2 organizacje i wygrala ta, ktora zaoferowala nizsza cene. I to o wiele nizsza, bo ponad milion a 699 tys to spora roznica. A ze wiadomo, ze przetarg zawsze w Grudziadzu wygrywa ten, kto zaoferuje mniejsza kwote, to za wiele polityki tu nie trzeba dopisywac.

G
Gość

W ogóle mnie to nie dziwi. Wystarczy przeanalizować dawne i obecne Facebookowe komentarze, przedstawicieli tej fundacji, na temat grudziądzkiej władzy.

Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3