
Bambino
Popularny do dzisiaj olejek marki Bambino powstał w 1955 roku w fabryce Pollena-Lechia. Skład oliwki diametralnie nie zmienił się od ponad pół wieku. W latach 80. do olejku Bambino dołączyły inne produkty dziecięcej pielęgnacji, m.in. delikatny krem dla niemowląt. Dziś, po prawie 60 latach na rynku marka ma w swojej rodzinie 11 produktów. Dzięki zaufaniu rodziców i zadowoleniu małych użytkowników ceniona od pokoleń.

Biały Jeleń
„Biały Jeleń” w PRL-u był jednym z najbardziej popularnych mydeł służących zarówno higieny osobistej, jak i do celów gospodarczych. Współcześnie firma znowu zdobywa popularność dzięki swoim odniesieniom do tradycji i naturalnemu składowi.

Ludwik
Ludwik był pierwszym w Polsce płynem do mycia naczyń. Na polskim rynku pojawił się w 1964 roku, niewiele później pojawił się również w USA. „Ludwiku, do rondla” - brzmiało jedno z haseł reklamowych Ludwika, który w naszych kuchniach dostępny jest od ponad pół wieku. Ludwik przez te wszystkie lata przechodził wiele wizerunkowych rewolucji. Z butelki szklanej przechodził w plastikową, unowocześniał receptury, w końcu wypuścił również inne produkty, m.in. tabletki do zmywarki. Nic dziwnego, że współcześnie produkty marki Ludwik znajdziemy w wielu polskich domach.
Tymbark powstał w …Tymbarku, to jasne. Firmę założył w 1936 roku Józef Marek. Zakład był pierwszą na Podhalu Spółdzielnią Owocarską. I choć II wojna światowa wstrzymała na jakiś czas rozwój przedsiębiorstwa, zaraz po jej zakończeniu Tymbark stał się jedną z najprężniejszych firm w powojennej Polsce. Firma Tymbark oprócz popularności, jaką niewątpliwie posiada, ma też na swoim koncie światowe sukcesy. W drugiej połowie lat 60. XX wieku w Tymbarku opracowano pierwszą na świecie recepturę soku z czarnej porzeczki. Aktualnie Tymbark wchodzi w skład Grupy Maspex i wciąż rozwija swoje produkty. Nowe kampanie marketingowe są nastawione na nowego, młodego klienta, ale historia i wartości marki są tutaj zdecydowanym atutem.