- Odpowiedziałam, że zbieram naklejki dla wnuczki, a pracownica na to: "To mam obowiązek poinformować panią, że w tej sytuacji nie będzie mogła pani zwrócić tego blendera do sklepu". To możliwe? - dziwi się bydgoszczanka.
Gang Słodziaków w Biedronce. Jak je zdobyć? [ZASADY PROMOCJI 10.09.2018]
O odpowiedź na to pytanie poprosiliśmy biuro prasowe Jeronimo Martins.
- Każdy klient Biedronki, zgodnie z obowiązującym prawem, może reklamować towary zakupione w naszych sklepach, dotyczy to również tych osób, które odbierają naklejki Gang Słodziaków - mówi Justyna Rysiak, menedżer ds. relacji zewnętrznych w Jeronimo Martins Polska. - Wyjaśniamy jednocześnie, że sprzedawcy sklepów stacjonarnych mają możliwość dowolnego ustalania zasad przyjmowania zwrotów towarów pełnowartościowych. W sieci Biedronka klienci mogą dokonać zwrotu pełnowartościowych towarów zakupionych w naszych sklepach z wyjątkiem kilku grup artykułów, takich jak m.in. produkty spożywcze, wybrany sprzęt elektroniczny, środki higieny osobistej, kosmetyki i chemia gospodarcza. Dodatkowo, zgodnie z punktem 5.10 regulaminu akcji Gang Słodziaków, dostępnym m.in. na naszej stronie internetowej, po otrzymaniu naklejek w ramach tej akcji, klienci nie mogą zwracać zakupionych produktów. Zgodnie z tym, co przekazaliśmy powyżej, zachowują prawo do reklamowania wszystkich artykułów, w tym także sprzętu AGD”.
60 Sekund Biznesu: Współpraca PZPN z Biedronką (x-news/Agencja Informacyjna Polska Press):
