Jak przypomina portal dlahandlu.pl, do 14 stycznia ma się zakończyć rebranding wszystkich 167 placówek. Ponadto 14 lutego br. zostaną otwarte trzy nowe sklepy pod szyldem Mila. Marka Mila należy do spółki market-Detal, której prezesem jest Artur Kasner.
Sieć stworzy 170 sklepów należących wcześniej do Grupy Polomarket. Mila planuje rozwój sieci na poziomie 30 otwarć nowych sklepów rocznie. Firma dysponuje nowo otwartym centrum logistycznym o powierzchni 39 700 mkw. w Krągoli k. Konina. Supermarkety MILA będą specjalizować się w oferowaniu kategorii świeżych takich jak: mięsa i wędliny, owoce i warzywa oraz ciasta i pieczywo.
Nazwa nowej sieci supermarketów Mila, to zarówno nazwa słownikowa jednostki miary, jak i neologizm motywowany formami: "miły, milutki". Hasłem nowej sieci sklepów ma być slogan "Zakupy, aż miło" - czytamy na www.dlahandlu.pl.
Źródło: dlahandlu
