5 z 29
Zad. 2.3
F, P, F

Zad. 3.1
P, P, P

Zad. 2.3
F, P, F

Zad. 3.1
P, P, P

6 z 29
3.2...

3.2
długa noc, krótki dzień - niskie, stymulacja, kwitnienie
krótka noc, długi dzień - wysokie, brak stymulacji, brak kwitnienia

Zad. 4
4.1 - A3

7 z 29
4.2
A

Zad. 5
B i C

4.2
A

Zad. 5
B i C

8 z 29
Zad. 5.2....

Zad. 5.2.

zestawu A,
kontrolny
zestawu C.

Zad. 5.3.
Zestaw doświadczalny: D
Wyjaśnienie: Największy ubytek wody w kapilarach zaobserwowano w zestawie D. Transpiracja zachodziła intensywnie, ponieważ aparaty szparkowe były otwarte przez cały czas - miała na to wpływ wysoka wilgotność powietrza i brak ABA.

Zad. 6.1.
W terapii fagowej wykorzystuje się bakteriofagi przeprowadzające przede wszystkim cykl lityczny w celu jak najszybszego zniszczenia patogennych bakterii.

Pozostało jeszcze 20 zdjęć.
Przewijaj aby przejść do kolejnej strony galerii.

Polecamy

W Nakle śpiewano i tańczono „O krajeńską gąskę”. Na scenie ponad 250 dzieci

W Nakle śpiewano i tańczono „O krajeńską gąskę”. Na scenie ponad 250 dzieci

W Sielcu rozstrzygnięto konkurs "Admiralski Rejs". Zdjęcia, wyniki

W Sielcu rozstrzygnięto konkurs "Admiralski Rejs". Zdjęcia, wyniki

Uczennice ze Stęszewa nie miały sobie równych w finale Akademii Młodego Ratownika

Uczennice ze Stęszewa nie miały sobie równych w finale Akademii Młodego Ratownika

Zobacz również

W Nakle śpiewano i tańczono „O krajeńską gąskę”. Na scenie ponad 250 dzieci

W Nakle śpiewano i tańczono „O krajeńską gąskę”. Na scenie ponad 250 dzieci

Uczennice ze Stęszewa nie miały sobie równych w finale Akademii Młodego Ratownika

Uczennice ze Stęszewa nie miały sobie równych w finale Akademii Młodego Ratownika