Maturzyści poznali wyniki egzaminów. Najsłabiej wypadli uczniowie z Wronia

(AN)
archiwum GP
Z 45 uczniów liceum Zespołu Szkół we Wroniu, którzy przystąpili do egzaminu, maturę zdało 16 osób. Natomiast z 21 uczniów technikum, egzamin maturalny zdało 12 osób.

Dyrektor szkoły Bogusław Gumuła podkreśla, że wyniki te są znacznie lepsze niż przed rokiem. - Po ubiegłorocznych wynikach matur wprowadziliśmy plan naprawczy. Mamy świadomość, że jeszcze długa droga przed nami - przekonuje dyrektor Gumuła.

Przeczytaj również: Blisko setka maturzystów z Grudziądza oblała matematykę!

O wiele lepsze wyniki osiągnęli uczniowie Zespołu Szkół Zawodowych w Wąbrzeźnie. Do egzaminu maturalnego przystąpiło 48 osób. Pięciu absolwentów nie uzyskało 30 procent wymaganych do zaliczenia egzaminu.

Natomiast w wąbrzeskim liceum ogólnokształcącym do matury przystąpiło 77 uczniów. Egzaminu nie zaliczyło ośmioro z nich.

Czytaj e-wydanie »

Wideo

Komentarze 2

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

e
eryk

Powiat wąbrzeski.....i wszystko jasne!

W
Wiesiu

Nie oszukujmy się, ale poziom nauczania we wszystkiego poziomu szkołach na terenie powiatu wąbrzeskiego jest na żenująco niskim poziomie, Niedawno podane wyniki egzaminów gimnazjalnych dały ostatnie miejsce w 3 na 4 egzaminy, tylko język obcy przedostatnie miejsce w województwie. Słabe nauczania zaczyna się w podstawówce, przynosi żniwo w gimnazjum, więc niech nikogo nie dziwi, że matury czy egzaminy zawodowe wypadają słabo, Problemem nie jest plan naprawczy, które się wdraża.

Problem stanowią:

a) nauczyciele, którzy nie potrafią ukierunkować uczniów i przekazać im wiedzę,

b) powiązania i nietykalność nauczycieli z grupami trzymającymi władzę,

c) patologia, w tym zagrożenia społeczne typu alkoholizm szerzący się nie tylko w środowiskach postpeegerowskich - z tej mąki nie będzie dobrego chleba.

Dodaj ogłoszenie