- Grupa RMF będąca liderem rynku radiowego w Polsce zaoferowała dobrą cenę za stacje radiowe, które w Mediach Regionalnych nie stanowiły podstawowej działalności, stąd decyzja o sprzedaży Grupy Gra - mówi Dorota Łojewska, Krajowy Dyrektor Marketingu.
Spółka Multimedia planuje pozostawienie marki Radia Gra, wykorzystanie potencjału zatrudnionego obecnie zespołu oraz kontynuowanie działalności Grupy Gra w takim charakterze jak dotychczas.
Ponadto zarówno Media Regionalne, jak i Multimedia, zainteresowane są kontynuacją współpracy w obszarze obsługi reklamowej i promocyjnej produktów Mediów Regionalnych ("Teraz Toruń", "Gazeta Pomorska", "Sweet Deal").
Czytaj e-wydanie »Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Plotki, sensacje i ciekawostki z życia gwiazd - czytaj dalej na ShowNews.pl
- Koroniewska po śmierci matki została zupełnie sama. Smutne, co mówi o relacji z ojcem
- Paulla prała brudy z ojcem swojego dziecka. Teraz on ma raka. Padły słowa o żerowaniu
- Andrzej Piaseczny przeszedł operację? Wygląda na to, że chciał ukryć opatrunki...
- Kim jest córka Kowalewskiego? Gabriela idzie w ślady rodziców. Będzie wielką gwiazdą?