Nadal wychodzą naprzeciw potrzebom firm. Zwłaszcza, gdy dotyczą one innowacyjności. Kujawsko-Pomorski Związek Pracodawców i Przedsiębiorców zmienił nazwę na Pracodawcy Pomorza i Kujaw. Od dziś firmy mogą korzystać z serwisu informacyjnego pracodawcy.info.pl.
Po pierwsze dialog
- Za nami ciekawe inicjatywy związane z dialogiem społecznym i wspieraniem rozwoju innowacyjnego firm - mówi Mirosław Ślachciak, prezes organizacji. - Jesteśmy pionierami w zakresie współpracy związków zawodowych, pracodawców i administracji. Pokazujemy przedsiębiorcom, jak duże korzyści można osiągnąć
przez rozmowę z partnerami społecznymi. Zależy nam też na ciągłym wprowadzaniu w firmach innowacji. Dlatego organizujemy tak ciekawe programy wsparcia jak Voucher badawczy.
Związek, wykorzystując swoje doświadczenie, rozpoczyna kompleksową kampanię promującą dialog społeczny i organizację, której wizerunek odświeża. Zaczął od zmiany nazwy i identyfikacji wizualnej. Przed organizacją wiele spotkań biznesowych oraz tradycyjnie integracyjnych, które są forum wymiany informacji i nawiązania nowych relacji pomiędzy przedsiębiorcami. - Pod tym względem nie zmieniamy się, nadal wychodzimy naprzeciw potrzebom regionalnych przedsiębiorców, ale idziemy o krok dalej - dodaje Ślachciak.
Za pomocą kampanii promocyjno-informacyjnej, realizowanej w ramach projektu "Dialog pracodawców Pomorza i Kujaw", organizacja chce, by pracodawcy z naszego regionu dowiedzieli się więcej o tym, co robi oraz, jak ważne jest prowadzenie dialogu społecznego.
Pomoże Facebook
W komunikacji z przedsiębiorcami związek chce postawić na nowoczesne formy społecznościowe. Niebawem uruchomi specjalną platformę elektroniczną do komunikacji. Rozpoczął pracę nad rozwinięciem swojego profilu na Facebook' u. Są już pierwsze efekty w postaci wzrostu obserwujących o kilkaset procent.
- Mam nadzieję, że dzięki otwarciu się na nowe kanały informacji i dialogu, takie jak media połecznościowe czy planowana platforma elektroniczna, udowadniamy regionalnym firmom, że idziemy z duchem czasu oraz wsłuchujemy się w potrzeby rynku. Dzięki nowym narzędziom, pod zmienioną nazwą, chcemy pokazać, jak wiele można zdziałać razem. Nie jest to proste, ale w ponad 20-letniej historii z powodzeniem zrealizowaliśmy już nie jeden trudny cel - podsumowuje prezes związku.
