To już 30. targów Food Expo, które są jednym z największych, azjatyckich wydarzeń poświęconych przemysłowi spożywczemu. Odbywają się one w halach Hong Kong Convention & Exhibition Centre, gromadząc średnio ok. 500 tys. zwiedzających i 1,5 tys. wystawców z ponad 60 krajów.
Jedną z firm z Polski, która się tam zaprezentuje jest "Brześć" z Brześcia Kujawskiego. Pod autorską marką eksportową Crispico promowane będą w Hong Kongu flagowe produkty firmy z ciasta ptysiowego: groszek ptysiowy, słomka ptysiowa z cukrem, z cynamonem oraz słomka pełna nasion. Producent słodyczy i przekąsek, poprzez udział w targach, upatruje swojej szansy na rozwój sieci partnerów handlowych, jak również na dalszą promocję brandu Crispico. W ostatnim czasie firma mocno koncentruje się – w kontekście eksportu – na rynkach azjatyckich.
– Co roku powiększamy listę międzynarodowych wydarzeń branżowych, na których prezentujemy swoje produktu, starając się budować coraz szersze grono kontaktów handlowych. To już drugi tegoroczny event na kontynencie azjatyckim, w którym bierzemy udział. W maju promowaliśmy naszą ofertę także na targach w Korei Południowej – mówi Arkadiusz Drążek, dyrektor ds. handlowych w firmie Brześć.
Rozwój eksportu to konsekwentnie realizowany przez producenta z Brześcia Kujawskiego cel biznesowy. Wyroby firmy Brześć z ciasta ptysiowego trafiają na kilka kontynentów. W ostatnim czasie firma rozwija współpracę eksportową m.in. z krajami Bliskiego Wschodu oraz w Azji Południowo-Wschodniej.
