https://pomorska.pl
reklama
MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Najbardziej wiarygodnie polskie hasła w wykonaniu Biedronki?

oprac. (d-ka)
Biedronka
Sieci handlowe od dłuższego czasu podkreślają "polskość" w hasłach promocyjnych.

Jakie sieci najwięcej zyskały na tych hasłach?

- Najbardziej wiarygodnie hasła związane z polskością brzmią w wykonaniu Biedronki - sieć nosi polską nazwę, ma polskie korzenie, na trwałe wpisała się w polski krajobraz, a wiele osób naprawdę lubi robić tam zakupy mówi portalowi dlahandlu.pl Agnieszka Górnicka, prezes zarządu firmy badawczej Inquiry.

Na wstydliwy problem - Biedronka

Górnicka powiedziała również temu portalowi, że gdyby nagle okazało się, że Polacy kibicują drużynom z Finlandii, to Biedronka zacznie sponsorować fińskich sportowców. Dociera do klientów stawiając na to, co jest im bliskie.

Ile podwyżki dla pracowników Biedronki od 1.10.2016? [stawki]

Źródło: dlahandlu.pl

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Biznes

Polecane oferty
* Najniższa cena z ostatnich 30 dniMateriały promocyjne partnera
Wróć na pomorska.pl Gazeta Pomorska