Jak pisze press.pl, najgorszą reklamą drukowaną okazał się billboard firmy Ul.Rusałka z hasłem „Nie daj się gruchać, kupuj u swoich". Za kampanię „Szkoła Pokera z Joanną Krupą" w kategorii najgorsza reklama internetowa nagrodę otrzymał portal internetowy Bettson. Nagrodzono też Stowarzyszenie Olimpiady Specjalne Polska za kontrowersyjną kampanię „Zespół Downa". Została ona uznana za najgorszą reklamę społeczno-polityczną. Najgorszym projektem communication design okazała się kampania Jerónimo Martins Polska „Biedronka - My Polacy tak mamy!" W kategorii reklama telewizyjna pierwsze miejsca zajęła Społeczna Akademia Nauk za reklamę „Pudzian reklama SAN.edu.pl".
Festiwal Chamlety organizuje zakład projektowania komunikacji Instytutu Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego. Do tegorocznej, czwartej edycji, festiwalu wpłynęło prawie 400 zgłoszeń - najwięcej do kategorii Druk - informuje press.pl
.
Źródło: press.pl i dlahandlu.pl
