Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Najgorsze reklamy 2013. Zespół Downa i Biedronki - My Polacy tak mamy

Redakcja
Najgorsze reklamy 2013. Zespół Downa i Biedronki - My Polacy tak mamy
Najgorsze reklamy 2013. Zespół Downa i Biedronki - My Polacy tak mamy SXC
Przyznano Chamlety, które wzorem Złotych Malin dla najgorszych filmów, mają zwracać uwagę na najgorsze pomysły i realizacje reklamowe.

Jak pisze press.pl, najgorszą reklamą drukowaną okazał się billboard firmy Ul.Rusałka z hasłem „Nie daj się gruchać, kupuj u swoich". Za kampanię „Szkoła Pokera z Joanną Krupą" w kategorii najgorsza reklama internetowa nagrodę otrzymał portal internetowy Bettson. Nagrodzono też Stowarzyszenie Olimpiady Specjalne Polska za kontrowersyjną kampanię „Zespół Downa". Została ona uznana za najgorszą reklamę społeczno-polityczną.  Najgorszym projektem communication design okazała się kampania Jerónimo Martins Polska „Biedronka - My Polacy tak mamy!" W kategorii reklama telewizyjna pierwsze miejsca zajęła Społeczna Akademia Nauk za reklamę „Pudzian reklama SAN.edu.pl".

Festiwal Chamlety organizuje zakład projektowania komunikacji Instytutu Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego. Do tegorocznej, czwartej edycji, festiwalu wpłynęło prawie 400 zgłoszeń - najwięcej do kategorii Druk - informuje press.pl

 

.

Źródło: press.pl i dlahandlu.pl

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Dlaczego chleb podrożał? Ile zapłacimy za bochenek?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Wróć na pomorska.pl Gazeta Pomorska