Najgorsze reklamy 2013. Zespół Downa i Biedronki - My Polacy tak mamy

Redakcja
Najgorsze reklamy 2013. Zespół Downa i Biedronki - My Polacy tak mamy
Najgorsze reklamy 2013. Zespół Downa i Biedronki - My Polacy tak mamy SXC
Udostępnij:
Przyznano Chamlety, które wzorem Złotych Malin dla najgorszych filmów, mają zwracać uwagę na najgorsze pomysły i realizacje reklamowe.

Jak pisze press.pl, najgorszą reklamą drukowaną okazał się billboard firmy Ul.Rusałka z hasłem „Nie daj się gruchać, kupuj u swoich". Za kampanię „Szkoła Pokera z Joanną Krupą" w kategorii najgorsza reklama internetowa nagrodę otrzymał portal internetowy Bettson. Nagrodzono też Stowarzyszenie Olimpiady Specjalne Polska za kontrowersyjną kampanię „Zespół Downa". Została ona uznana za najgorszą reklamę społeczno-polityczną.  Najgorszym projektem communication design okazała się kampania Jerónimo Martins Polska „Biedronka - My Polacy tak mamy!" W kategorii reklama telewizyjna pierwsze miejsca zajęła Społeczna Akademia Nauk za reklamę „Pudzian reklama SAN.edu.pl".

Festiwal Chamlety organizuje zakład projektowania komunikacji Instytutu Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego. Do tegorocznej, czwartej edycji, festiwalu wpłynęło prawie 400 zgłoszeń - najwięcej do kategorii Druk - informuje press.pl

 

.

Źródło: press.pl i dlahandlu.pl

Pandemia sprzyja robotyzacji

Wideo

Komentarze 1

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

j
jb
Najgorsza reklama to polszczyzna w PLUS/telefony.. /trzy miej/oba ma/ - jezykowe kalectwo
Dodaj ogłoszenie