- Drużynowo jesteście najlepsi w Polsce. Trudno było zdobyć laury?
- Konkurs składał się z trzech etapów. Najpierw odpowiadaliśmy na pytania testowe, później były półfinały, w których ze 160 doradców wybrano 43 z całej Polski. W finale indywidualnie zajęliśmy trzecie i czwarte miejsce, drużynowo byliśmy pierwsi.
- Trudno było?
- Pytania dotyczyły obsługi klienta, znajomości produktu i obsługi technicznej. Naszym zdaniem trzeba umieć postawić się w roli klienta i myśleć o tym, aby wyszedł zadowolony.
- Co daje taki konkurs?
- Sprawdziliśmy swoją wiedzę. Nasza wygrana świadczy przede wszystkim o poziomie stacji i budzi zaufanie wśród klientów. Do konkursu nie musieliśmy się specjalnie przygotowywać - podeszliśmy do niego "z marszu" - taka jest u nas po prostu obsługa.
jutro konkurs, w którym stacja " Canpol" funduje kolację dla dwojga
