- Jakkolwiek ryzykowne wydaje się połączenie nowoczesnego biznesu z klimatami przaśnego PRL-u, kryje się pod tym nowy koncept na współpracę z istniejącymi lodziarniami, a także z przedsiębiorcami, którzy dopiero chcą w branżę zainwestować – oceniają w portalu dlahandlu.pl przedstawiciele Lodziarz.pl.
PRL wiecznie żywy. Do sklepów wróciły kultowe Relaksy [historia]
Lodziarz.pl oferuje trzy modele współpracy, nazwane zgodnie z przyjętą peerelowską nomenklaturą: ludowy, robotniczy i kapitalistyczny.
PRL-owski Pewex reaktywacja. Powstanie sieć sklepów z kawiarniami
Portal dlahandlu.pl opisuje, że w modelu ludowym lodziarz kupuje dowolne ilości surowców do produkcji lodów, ale nie może używać nazwy PRL. Pakiet robotniczy, bardziej rozbudowany, zakłada, że w zamian za kupno 30 kilogramów lodowej mieszanki miesięcznie, przedsiębiorca może wykorzystać w swoim punkcie branding, opracowany przez właściciela marki Lody PRL. Natomiast schemat kapitalistyczny jest skierowany do tych inwestorów, którzy w sezonie letnim (maj - wrzesień) zakupią 500 kg mieszanki do lodów. W zamian dostaną rabat na komponenty oraz pełen branding.
[
STREFA BIZNESU TAKŻE NA FACEBOOKU - DOŁĄCZ DO NAS
](https://www.facebook.com/Strefa-Biznesu-pomorskapl-134135996606616/ "<span class="cytat" style="color:#0000ff">STREFA BIZNESU TAKŻE NA FACEBOOKU - DOŁĄCZ DO NAS</span>")
Polacy wynajmują najgorsze mieszkania w Europie. Rodem z PRL [infografika]
Zbudowali stan wojenny. Z klocków lego! To najmocniejsza marka świata [zdjęcia]
Zabawki z PRL'u w radomszczańskim muzeum (x-news/NTL Radomsko Sp. z o.o.):
