Nieudane trzy podejścia do zakupu kabiny prysznicowej. Pan Grzegorz z Grudziądza: To jest kpina!

JKZaktualizowano 
Pan Grzegorz nie będzie miło wspominał zakupów w sklepie Castorama. Kabinę prysznicową próbował kupić osobiście oraz online. Wpłacił nawet zaliczkę. Do transakcji jedna nie doszło
Pan Grzegorz nie będzie miło wspominał zakupów w sklepie Castorama. Kabinę prysznicową próbował kupić osobiście oraz online. Wpłacił nawet zaliczkę. Do transakcji jedna nie doszło Piotr Bilski
Pan Grzegorz nie będzie miło wspominał zakupów w sklepie Castorama. Kabinę prysznicową próbował kupić osobiście oraz online. Wpłacił nawet zaliczkę. Do transakcji jedna nie doszło. - Takie przypadki zdarzają się incydentalnie - komentują przedstawiciele sklepu.

- Chciałem kupić kabinę prysznicową, która miała kosztować 928 złotych. Wpłaciłem zaliczkę w wysokości 371 złotych. Dostałem deklarację, że za kilka dni produkt będzie dostępny - wspomina swoją pierwszą wizytę w sklepie pan Grzegorz, nasz Czytelnik.

Dwa dni później jednak pan Grzegorz otrzymał wiadomość email, z informacją, że kabinę może zamówić także drogą elektroniczną. Postanowił to zrobić. I otrzymał informację, że w sklepie Castorama w Grudziądzu są obecnie trzy sztuki takich kabin.

Poszedłem więc do sklepu. Okazało się, że dostępne były nie trzy, a jedynie dwie takie kabiny, w tym jedna uszkodzona, a druga stanowiła ekspozycję, więc odmówiono mi jej wydania - tłumaczy pan Grzegorz.

Trzecia próba zakupu kabiny także nie skończyła się powodzeniem. Mimo że odbyła się ona w wyznaczonym przy wpłacie zaliczki dniu.

- Pracownicy poinformowali mnie, że zamówionego produktu obecnie nie ma w sklepie i nie wiadomo kiedy będzie. Zapewnili też kontakt telefoniczny w przypadku, kiedy kabina dotrze do sklepu. Nie mogłem dłużej czekać, bo miałem już umówioną firmę remontową na wykonanie usługi montażu kabiny - żali się mieszkaniec Grudziądza, który ostatecznie kabinę kupił w innym sklepie.

- Co ciekawe, w drugim sklepie poinformowano mnie, że też współpracują z tym dostawcą i kolejne dostawy tego produktu planowane są za ponad miesiąc. To jest po prostu kpina! Nie można tak lekceważyć klientów -denerwuje się pan Grzegorz.

Sonia Matlak z firmy Made in PR, reprezentującej sieć Castorama potwierdza, że w przypadku pana Grzegorza zaistniały wyjątkowe okoliczności, w wyniku których pojawiły się trudności z realizacją zamówienia.

- W związku z brakiem na stanie kabiny prysznicowej, na której zakupie zależało klientowi, zaproponowaliśmy realizację zamówienia specjalnego od dostawcy. W takiej sytuacji standardowo pobieramy zaliczkę. W sklepie posiadaliśmy wprawdzie produkt z ekspozycji, który na życzenie mógłby zostać odsprzedany, lecz ten egzemplarz nosił ślady użytkowania - tłumaczy Sonia Matlak.

A jak sklep tłumaczy zamieszanie z zakupem przez internet?

- W wyniku problemów po stronie naszego partnera zamówienie specjalne nie mogło być zrealizowane. Jednocześnie informacja o dostępności produktu on-line wynikała z błędu podczas inwentaryzacji. Klient został poinformowany o braku towaru przez nasz system oraz telefonicznie przez asystentkę handlową - wyjaśnia Sonia Matlak, która dodaje ponadto, że wpłacona zaliczka została zwrócona klientowi.

- Zaproponowaliśmy mu również alternatywne produkty. Mając na uwadze jego satysfakcję, ubolewamy, że taka sytuacja miała miejsce i podkreślamy, że podobne przypadki zdarzają się w sklepie Castorama incydentalnie - kwituje.

Flash INFO, odcinek 11 - najważniejsze informacje z Kujaw i Pomorza.

Wideo

Materiał oryginalny: Nieudane trzy podejścia do zakupu kabiny prysznicowej. Pan Grzegorz z Grudziądza: To jest kpina! - Gazeta Pomorska

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych”i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Komentarze 31

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej polityka prywatności oraz warunki korzystania z usługi firmy Google. Dodając komentarz, akceptujesz regulamin oraz Politykę Prywatności.
G
Gość
2019-04-23T21:01:46 02:00, Marcin:

Ogólnie zapał do pracy i pomocy klientom jest przeogromny. Brak szkoleń. Na wydanie drzwi czekałem 35 minut razem z innymi klientami( może jakiś cichy audyt?). Gdyby nie to że moje dziecko wybrało takie drzwi i tylko takie z tego sklepu to pojrchałbym do brico.

2019-04-24T17:06:12 02:00, Gość:

Zapał do pracy jest, niestety jest za mała obsada i małe pieniędzy, a szaranczy do obsługi jest codziennie multum

Nazywać klientów dzięki którym macie pracę ,,szarańczą"?

Gratuluję intelektu, nie ma się co dziwić czytając później o Was takie opinie.

zgłoś
S
SMG
2019-04-24T07:31:58 02:00, grudziadzanka:

Najważniejsze, że pracownicy sklepu są zadowoleni i rozgłaszają po całym mieście i powiecie, jakie to ogromne pieniądze zarabiają i nie muszą się narobić. Mój znajomy, który tam podjął pracę stwierdził, że nareszcie odżył, a zarabia tyle, że nie wie co z forsą zrobić.

Skoro tyle zarabiają, to może warto byłoby ich przeszkolić, aby zasługiwali na takie "kokosy".

Ta sama sytuacja miała miejsce jak zamówiłem podbitke sosnowa (deski) czekałem 2 miesiące i nie mogli znaleźć palety o długości 3 m i wysokości 1m przez 2 tygodnie od momentu jak przyjechała do sklepu .

zgłoś
G
Gość

Tez mialam podoba sytuacja z kabina prysznicowa. Nasza o dziwo dotarla bardzo szybko ale co z tego jak byl element uszkodziny! Oddalismy na reklamacje to z łaska przyjeli i kurier przywiozl nowy po dwoch tygodniach. okazalo sie ze rowniez jest polamany. Jak zglosilismy to jeszcze raz to stwierdzil ze sami zesmy to uszkodzili i reklamacje odrzucili. Za drobna oplata z naszej strony moga dac nowy ( tak uslyszelismy jak dzwonione bylo z reklamacja) Ogolnie kabina stala trzy miesiace zanim udalo sie uzyskac nowy caly element.

zgłoś
G
Gość
2019-04-24T07:31:58 02:00, grudziadzanka:

Najważniejsze, że pracownicy sklepu są zadowoleni i rozgłaszają po całym mieście i powiecie, jakie to ogromne pieniądze zarabiają i nie muszą się narobić. Mój znajomy, który tam podjął pracę stwierdził, że nareszcie odżył, a zarabia tyle, że nie wie co z forsą zrobić.

Skoro tyle zarabiają, to może warto byłoby ich przeszkolić, aby zasługiwali na takie "kokosy".

🤣

zgłoś
G
Gość
2019-04-23T17:15:02 02:00, Gość:

Personel sklepu w Grudziądzu nie wyszkolony można usłyszeć nie mam uprawnień to po co takim pozwalają pracować

2019-04-24T17:03:44 02:00, Gość:

Nie ma wyszkolonych bo to świeży sklep, a wyszkolony bądź fachowiec nie przyjdzie za te pieniadze

A bylym pracownikom Praktikera podziękowali za pracę.

zgłoś
G
Gość

Te przypadki w Castoramie w Grudziądzu to nie jedyne, większość produktów które mają na stanie na stronie internetowej nie jest dostępna w sklepie mimo że stany magazynowe tak wskazują. A zamówienia internetowe pozostawiają wiele do życzenia jeśli chodzi o czas oczekiwania.

zgłoś
H
H2o

Jedna jaskółka nie czyni wiosny .Ja kupiłem wszystko do nowego mieszkania nie mając pojęcia o niczym .Castoramy Wrocławskie spisały się na medal a i pomoc w wyborze towaru znaczna.

Jak w każdym sklepie zdążają się pomyłki .

zgłoś
J
Jarek

To samo mialem z drzwiami.

Chcialem kupic, juz czekam w domu na auto castoramy z drzwiami i nic ani drzwi ani telefonu z wyjasnieniem.

Dzwonie wiec ja, ale nikt nie odbiera.

Pojechalem wiec wku...ony, bo mam tam 10 km. i info jakie otrzymalem to ze zapomnieli.

Na kolejny dzien sytuacja tak samo sie powtorzyla, z tym ze inna wymowka.

Nie bylo komu zdjac drzwi z gornej półki stojaka .

Wkoncu sam je odebralem 4go dnia, dodam ze tez mialem umowiona ekipe na wymiane drzwi.

Omijac to miejsce szerokim łukiem !!!.

zgłoś
K
Kupiciel

Kupowanie płytek godzina powinna być poczekalnia

zgłoś
M
Magdalena
2019-04-23T21:01:46 02:00, Marcin:

Ogólnie zapał do pracy i pomocy klientom jest przeogromny. Brak szkoleń. Na wydanie drzwi czekałem 35 minut razem z innymi klientami( może jakiś cichy audyt?). Gdyby nie to że moje dziecko wybrało takie drzwi i tylko takie z tego sklepu to pojrchałbym do brico.

2019-04-24T17:06:12 02:00, Gość:

Zapał do pracy jest, niestety jest za mała obsada i małe pieniędzy, a szaranczy do obsługi jest codziennie multum

Nie ma zapału bo pracownicy uważają, że za takie małe pieniądze to nie warto się spalać - ja tez zostałam odesłana z niczym "bo się nie da" , a w innym oddziale (gdzie mam znajomego) się dało???- może i pracownicy Castorama niech zaczną strajkować jak nauczyciele???

zgłoś
G
Gość

Brak kompetentnych pracownikow. Oni wiedza tyle co ja, czyli co prz3czytam z opakowania. I uczciwosc pracownikow pozwala wiele do zyczenia.

zgłoś
G
Gość
2019-04-23T21:01:46 02:00, Marcin:

Ogólnie zapał do pracy i pomocy klientom jest przeogromny. Brak szkoleń. Na wydanie drzwi czekałem 35 minut razem z innymi klientami( może jakiś cichy audyt?). Gdyby nie to że moje dziecko wybrało takie drzwi i tylko takie z tego sklepu to pojrchałbym do brico.

Zapał do pracy jest, niestety jest za mała obsada i małe pieniędzy, a szaranczy do obsługi jest codziennie multum

zgłoś
G
Gość
2019-04-23T17:15:02 02:00, Gość:

Personel sklepu w Grudziądzu nie wyszkolony można usłyszeć nie mam uprawnień to po co takim pozwalają pracować

Nie ma wyszkolonych bo to świeży sklep, a wyszkolony bądź fachowiec nie przyjdzie za te pieniadze

zgłoś
J
Jiii

Castorama to kolejne dziadostwo po Praktikerze, nie dość że strasznie drogo (towar gorszej jakości - robiony na markety), obsługa nie ma zielonego pojęcia co sprzedaje - szkoda pytać bo i tak nie doradzą. Dziwię się ludziom kupującym w tego typu marketach, jest wiele profesjonalnych w mieście, ceny mają takie same, a nawet niższe, w dodatku towar dobrej jakości!

zgłoś
G
Gość

Ale wy ludzie jesteście typowymi Januszami najlepiej jak wam się w dupe wejdzie to wtedy jesteście mili. Potraficie narzekać na ludzi a sami jesteście nie lepsi oh i ę... Czekacie za drzwiami to jest sklep samoobsługowy więc... Debile i jeszcze raz Debile z was

zgłoś
Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3