Frugo trafi do sprzedaży w lipcu. – Chcemy by był dostępny wówczas na terenie całego kraju - mówi Elżbieta Socha, rzeczniczka prasowa FoodCare. - A już w najbliższy weekend miłośnicy Frugo będą mieli okazję spróbowania kultowego napoju w Krakowie.
Właściciel marki, firma FoodCare zdecydowała się zaprezentować czarne Frugo fanom niecierpliwie oczekującym powrotu napoju. - Zanim zatem Frugo we wszystkich wariantach smakowych znajdzie się w regularnej sprzedaży w całej Polsce, zapraszamy do Krakowa! - dodaje Elżbieta Socha.
Frugo - siakieś nowe?
Spółka FoodCare ma prawa do receptury napoju oraz do logotypów, projektu butelki i kapsla, domen internetowych i sloganu reklamowego. Należą też do niej - Gellwe, Fitella, czy Black.
Przeczytaj: No to Frugo! Znana marka wraca do gry
Kultowe spoty Frugo stworzył jeden z najlepszych duetów kreatywnych w polskiej branży reklamowej - Kot Przybora i Iwo Zaniewski. Zdobyli m.in. brąz w Polskim Konkursie Reklamy KTR (podkategoria: napoje alkoholowe, reklama piwa Dog In The Fog). A wymyślone przez nich hasło: „no to Frugo” weszło do języka potocznego.
Czy i tym razem będą przygotowywali kampanię reklamową Frugo?
Rzeczniczka FoodCare informuje, że jeszcze nie zapadły takie decyzje. - Teraz koncentrujemy się na budowaniu sieci dystrybucji Frugo – odpowiada Elżbieta Socha.
