https://pomorska.pl
reklama
MKTG SR - pasek na kartach artykułów

No to Frugo. Kultowego napoju napijemy się już w lipcu

Katarzyna Hejna [email protected]
- Owocami to jeszcze się nikt nie najadł, a mięso ze zwykłym kartoflem nie jeden naród wyżywiło! – ten i podobne teksty z reklam Frugo podbiły rynek i sprawiły, że napój stał się kultowy, głównie wśród młodzieży. Dziś wiele osób z sentymentem wspomina markę i czeka na dzień, w którym znów napiją się soku z zaskakującej mieszanki owoców.

Frugo trafi do sprzedaży w lipcu. – Chcemy by był dostępny wówczas na terenie całego kraju - mówi Elżbieta Socha, rzeczniczka prasowa FoodCare. - A już w najbliższy weekend miłośnicy Frugo będą mieli okazję spróbowania kultowego napoju w Krakowie.

Właściciel marki, firma FoodCare zdecydowała się zaprezentować czarne Frugo fanom niecierpliwie oczekującym powrotu napoju. - Zanim zatem Frugo we wszystkich wariantach smakowych znajdzie się w regularnej sprzedaży w całej Polsce, zapraszamy do Krakowa! - dodaje Elżbieta Socha.

Frugo - siakieś nowe?

 

Zobacz wideo »

 

Spółka FoodCare ma prawa do receptury napoju oraz do logotypów, projektu butelki i kapsla, domen internetowych i sloganu reklamowego. Należą też do niej - Gellwe, Fitella, czy Black.

Przeczytaj: No to Frugo! Znana marka wraca do gry

Kultowe spoty Frugo stworzył jeden z najlepszych duetów kreatywnych w polskiej branży reklamowej - Kot Przybora i Iwo Zaniewski. Zdobyli m.in. brąz w Polskim Konkursie Reklamy KTR (podkategoria: napoje alkoholowe, reklama piwa Dog In The Fog). A wymyślone przez nich hasło: „no to Frugo” weszło do języka potocznego.

Zobacz wideo »

Czy i tym razem będą przygotowywali kampanię reklamową Frugo?

Rzeczniczka FoodCare informuje, że jeszcze nie zapadły takie decyzje. - Teraz koncentrujemy się na budowaniu sieci dystrybucji Frugo – odpowiada Elżbieta Socha.

 

 

 

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Biznes

Polecane oferty
* Najniższa cena z ostatnich 30 dniMateriały promocyjne partnera
Wróć na pomorska.pl Gazeta Pomorska