Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Zakład Produkcji Cukierniczej Brześć zaprezentuje się na targach w Dubaju

oprac. (d-ka)
Zakład Produkcji Cukierniczej Brześć
ZPC Brześć, producent słodyczy i przekąsek, takich jak słomka czy groszek ptysiowy, po raz kolejny zaprezentuje swoje wyroby na prestiżowych, międzynarodowych targach branżowych yummex Middle East w Dubaju. Podczas wydarzenia, które odbędzie się w dniach 18-20 września, firma będzie promować swoją markę eksportową Crispico.

Yummex Middle East to najważniejsze, międzynarodowe targi słodyczy i przekąsek w regionie MENA (z ang. Middle East & North Africa), określane jako siostrzana impreza targów ISM w Kolonii. Tegoroczna, 11. edycja jest organizowana w ramach Międzynarodowego Dubajskiego Tygodnia Turystyki. Zgodnie z zapowiedzią organizatorów, wydarzenie przyciągnie ponad 330 wystawców z ponad 40 krajów, w tym najważniejszych producentów, importerów oraz eksporterów słodyczy i przekąsek, jak i przedstawicieli sieci handlowych.

Crispico: produkty firmy z ciasta ptysiowego

Wśród wystawców nie zabraknie kolejny raz rodzinnej firmy z Brześcia Kujawskiego, która podczas targów będzie promować swoją autorską markę eksportową Crispico, zaprezentowaną po raz pierwszy właśnie podczas targów yummex w 2016 roku. Pod nową marką oferowane są flagowe produkty firmy z ciasta ptysiowego: groszek ptysiowy, słomka ptysiowa z cukrem, z cynamonem oraz słomka pełna nasion. Poza budowaniem rozpoznawalnego na skalę światową brandu Crispico, Brześć liczy na nawiązanie kontaktów z potencjalnymi partnerami handlowymi oraz rozwój relacji z obecnymi kontrahentami. – Obecność na międzynarodowych, prestiżowych imprezach branżowych to dla nas sprawdzony sposób na rozwój sieci zagranicznych parterów biznesowych. Dzięki udziałowi w ubiegłorocznej edycji targów yummex nawiązaliśmy m.in. współpracę eksportową z Pakistanem. Oczywiście, liczymy na kolejne kontrakty, zwłaszcza że region MENA to jeden z najprężniej rozwijających się rynków słodyczy na świecie – mówi Arkadiusz Drążek, dyrektor ds. handlowych w firmie Brześć.

Znają ich w USA, Kanadzie czy Rosji

Rozwój eksportu – zarówno pod markami własnymi zagranicznych sieci handlowych, jak i marką Crispico – to jeden z filarów strategii biznesowej ZPC Brześć. Wyroby z ciasta ptysiowego są znane konsumentom ze Stanów Zjednoczonych, Kanady, Niemiec, Wielkiej Brytanii, Rosji, Łotwy, Estonii, Bułgarii, Słowenii czy Szwecji. Ekspansja międzynarodowa to według firmy remedium na stagnację na polskim rynku słodyczy. - Rodzimi producenci coraz chętniej wychodzą na zagraniczne rynki, mając do zaoferowania wyroby o wysokiej jakości charakteryzujące się zwykle przy tym relatywnie niskimi kosztami produkcji – mówi Arkadiusz Drążek.

Zakład Produkcji Cukierniczej Brześć istnieje od 1984 roku. Rodzinna firma z Brześcia Kujawskiego specjalizuje się w tradycyjnych, opartych na domowych recepturach, wyrobach cukierniczych. Produkuje m.in. słomkę ptysiową z cukrem, z cynamonem i z nasionami, groszek ptysiowy, ciastka kruche, ciasto drożdżowe i makowce. Więcej informacji na temat Firmy można znaleźć na stronie www.brzesc.pl.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Rewolucyjne zmiany w wynagrodzeniach milionów Polaków

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Wróć na pomorska.pl Gazeta Pomorska