OGŁOSZENIE BURMISTRZA BARCINA
z dnia 26 września 2024 r.
o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego nieruchomości oznaczonej według ewidencji gruntów nr 210/2 i 210/3 obręb ewidencyjny Sadłogoszcz, gmina Barcin
Na podstawie art. 17 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2024 r. poz. 1130) ) w związku z art. 67 ust. 3 pkt 4 ustawy z dnia 7 lipca 2023 r. o zmianie ustawy o planowaniu
i zagospodarowaniu przestrzennym oraz niektórych innych ustaw
(Dz. U. z 2023 r. poz. 1688) oraz art. 39 ust. 1 w związku z art. 46 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2024 r. poz. 1112) zawiadamiam o podjęciu przez Radę Miejską w Barcinie uchwały nr XXXVI/368/2021 z dnia 17 grudnia 2021 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego nieruchomości oznaczonej według ewidencji gruntów nr 210/2 i 210/3 obręb ewidencyjny Sadłogoszcz, gmina Barcin.
Zainteresowani mogą składać wnioski do wyżej wymienionego planu miejscowego.
Zgodnie z art. 8g ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym wnioski do planu miejscowego mogą być wnoszone do Burmistrza Barcina na piśmie utrwalonym w postaci papierowej na adres: Urząd Miejski w Barcinie, ul. Artylerzystów 9, 88-190 Barcin, lub elektronicznej, w tym za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w szczególności poczty elektronicznej na adres: [email protected] oraz platformy usług administracji publicznej ePUAP: /4jqy80sc35/skrytka, wyłącznie na formularzu w postaci papierowej lub w formie dokumentu elektronicznego w terminie do dnia 24 października 2024 r.
Wzór formularza (wniosku do aktu planowania przestrzennego) dostępny jest w siedzibie urzędu oraz na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Barcin w zakładce: Prawo lokalne – Zagospodarowanie przestrzenne.
Składający wniosek do projektu aktu planowania przestrzennego podaje swoje imię i nazwisko albo nazwę oraz adres zamieszkania albo siedziby oraz adres poczty elektronicznej, o ile taki posiada, a także wskazuje, czy jest właścicielem lub użytkownikiem wieczystym nieruchomości objętej wnioskiem oraz może podać dodatkowe dane do kontaktu takie jak adres do korespondencji lub numer telefonu.
Organem właściwym do rozpatrzenia wniosków jest Burmistrz Barcina.
Burmistrz Barcina
Administratorem danych osobowych jest Burmistrz Barcina. Klauzulę informacyjną RODO zamieszczono na stronie www.bip.barcin.pl oraz w siedzibie Urzędu Miejskiego w Barcinie, ul. Artylerzystów 9, 88-190 Barcin.