https://pomorska.pl
reklama
MKTG SR - pasek na kartach artykułów

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM NA DOSTAWĘ PAPIERU CIĘTEGO OFFSETOWEGO DO MASOWYCH WYDRUKÓW NA SZYBKICH DRUKARKACH LASEROWYCH DLA CENTRUM OBSŁUGI FINANSOWEJ CENTRALNEGO OŚRODKA ROZLICZENIOWEGO PROWADZONEGO

W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ POWYŻEJ 60 TYS. EURO Zgodnie z art. 39 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29.01.2004 r.

     (Dz. U. nr 19, poz. 177 z późn. zm.)
     1. ZAMAWIAJĄCY I JEGO SIEDZIBA: p.p.u.p. Poczta Polska, Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Bydgoszczy z siedzibą w Toruniu, ul. Rynek Staromiejski 15, 87-100 Toruń;
     tel. 056-6211341, faks: 056-6211341; adres strony internetowej: www.poczta-polska.pl
     2. ADRES, POD KTÓRYM MOŻNA UZYSKAĆ SPECYFIKACJĘ ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA: Osobiście w siedzibie Zamawiającego, pokój 128 na I piętrze lub za pośrednictwem Poczty Polskiej na wniosek Wykonawcy skierowany pocztą lub faksem na adres Zamawiającego z dopiskiem "Dział Zamówień Publicznych".
     3. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT:
     Siedziba Zamawiającego, I piętro, Sekretariat Dyrektora do 28.02.2006 r., do godz. 9:00.
     4. MIEJSCE I TERMIN OTWARCIA OFERT:
     Siedziba Zamawiającego, III piętro, pomieszczenie świetlicy - 28.02.2006 r., godz. 9:30.
     5. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:
     5.1. Dostawa bezpyłowego papieru ciętego offsetowego z nadrukiem na rewersie i awersie oraz mikroperforacją formatu A4 (gramatura 80 oraz 90) stosowanego przez Zamawiającego do masowych wydruków na szybkiej drukarce laserowej zainstalowanej w Centrum Obsługi Finansowej Centralnym Ośrodku Rozliczeniowym w Bydgoszczy przy ul. Bernardyńskiej 15. Zamawiający przewiduje maksymalny zakup 5.500 kartonów papieru, w każdym po 2.000 arkuszy papieru.
     Zgodnie z CPV: 21125400-9 Papier do drukowania
     5.2. Szczegółowy zakres zamówienia określa specyfikacja istotnych warunków zamówienia.
     5.3. Termin wykonania zamówienia: Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie przez okres 12 miesięcy.
     5.4. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających przewidzianych w art. 67 ust.1 pkt 7 ustawy.
     5.5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
     5.6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
     6. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
     6.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
     a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, tj. posiadają
     zarejestrowaną działalność gospodarczą;
     b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. wykonali w okresie ostatnich trzech lat licząc od daty wszczęcia niniejszego przetargu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej trzy dostawy artykułów papierniczych, których wartość brutto każdej jest nie mniejsza niż 50% ceny zadeklarowanej przez Wykonawcę;
     c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej;
     d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
     6.2. Wymagane dokumenty:
     Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, a Zamawiający żąda potwierdzenia spełnienia warunków wg poniższych zasad:
     a) w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo Zamówień Publicznych, Zamawiający żąda następujących dokumentów:
     - aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
     - aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
     - aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert;
     - aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert.
     b) w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający, żąda:
     - wykazu wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. Zamawiający żąda wykazania co najmniej trzech zadań polegających na dostawie artykułów papierniczych, których wartość brutto każdej jest nie mniejsza niż 50% ceny zadeklarowanej przez Wykonawcę. Dokumenty potwierdzające wykonanie z należytą starannością muszą dotyczyć wskazanych zadań;
     c) w celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda:
     - polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej aktualnej na dzień składania ofert i realizacji dostawy. W przypadku upływu ważności polisy przed realizacją dostawy Wykonawca zobowiązuje się do odnowienia polisy na tych samych warunkach;
     6.3. Zamawiający ocenia spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie w/w dokumentów, metodą zero-jedynkową na druku ZP-14, stanowiącym załącznik do protokołu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 07.04.2004 r. w sprawie protokołu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (Dz. U. z 2004 r. nr 71, poz. 646).
     7. INFORMACJA NA TEMAT WADIUM:
     Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 5.000 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych)
     8. Kryteria oceny ofert:
     Cena "C" waga 60%
     Jakość papieru "J" waga 40%
     9. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ: 60 dni licząc od terminu składania ofert.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Biznes

Polecane oferty
* Najniższa cena z ostatnich 30 dniMateriały promocyjne partnera
Wróć na pomorska.pl Gazeta Pomorska