Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM O WARTOŚCI PONIŻEJ 60 TYS. EURO NA DOSTAWĘ ARTYKUŁÓW BIUROWYCH

Redakcja
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM O WARTOŚCI PONIŻEJ 60 TYS. EURO NA DOSTAWĘ ARTYKUŁÓW BIUROWYCH DLA POTRZEB RUP W TORUNIU W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO:

1. Zamawiający i jego siedziba:
ppup Poczta Polska
Dyrekcja Okręgu Poczty w Gdańsku
Rejonowy Urząd Poczty w Toruniu
Adres: Rynek Staromiejski 15, 87-100 Toruń
Telefon 0-56 6211341
Faks 056-6521189
2. Adres, pod którym można uzyskać specyfikację istotnych warunków zamówienia
W siedzibie Zamawiającego, pokój 128 na I piętrze lub za pośrednictwem Poczty Polskiej na pisemny wniosek Wykonawcy skierowany na adres Zamawiającego z dopiskiem "Dz. Organizacyjny"
3. TERMIN I MIEJSCE ZŁOŻENIA OFERT:
Siedziba zamawiającego, i piętro pokój sekretariatu dyrektora do 15.04.2005 r. godz. 9.00
4. TERMIN I MIEJSCE OTWARCIA OFERT:
Siedziba Zamawiającego, III piętro pomieszczenie świetlicy, 15.04.2005 r, GODZ. 9.15
5. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
5.1. Opis: CPV- 21120000, 21211120, 22800000, 22815000, 22852100, 22816000, 25200000, 30190000
5.2. Nazwa zamówienia nadana przez zamawiającego
Dostawa artykułów biurowych
5.3. Nie dopuszcza się złożenia oferty częściowej
5.4. Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej
5.5. Wielkość lub zakres zamówienia:
asortyment artykułów to 84 pozycje, zawierające artykuły służące do bieżącej pracy urzędów pocztowych
6. MIEJSCE WYKONANIA DOSTAW I TERMIN WYKONANIA: Siedziba Zamawiającego Do 31.12.. 2005 r.
7. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
7.1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
7.2. Wymagane dokumenty:
Wykonawca składa oświadczenie, że spełnia warunki ubiegania się o zamówienie, a Zamawiający żąda potwierdzenia spełnienia warunków wg poniższych zasad:
a) W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, Zamawiający żąda następujących dokumentów:
aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionych nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert.
b) w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów:
wykazu wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (referencje). Zamawiający żąda wykazania nie więcej niż pięciu zadań. Dokumenty potwierdzające wykonanie z należytą starannością muszą dotyczyć tylko wskazanych zadań - wg zał. nr 3 do siwz.
7.3. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie ww. dokumentów w systemie "spełnia/nie spełnia".
8. Kryteria oceny ofert CENA - 100 %
9. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ Do 13.05.2005 r.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na pomorska.pl Gazeta Pomorska