https://pomorska.pl
reklama
MKTG SR - pasek na kartach artykułów

On-line

(bz)
Internet jest nie tylko ważnym źródłem informacji. Od pewnego czasu stał się również niezbędnym narzędziem marketingu.

     Badania dowodzą, że Interent stanowi 40 procent wszystkich źródeł informacji wykorzystywanych w przedsiębiorstwach. Zatem okazuje się, że warto być w sieci i założyć własną stronę www. Jednak jaka powinna ona być, aby przyciągnąć potencjalnych klientów lub kontrahentów?
     Istnieją pewne podstawowe zasady prezentacji informacji na stronach internetowych. Jedną z nich jest "KISS", czyli zbiór czterech wytycznych, którymi należy kierować się podczas budowania każdej strony www. Po pierwsze, lepiej jest stworzyć niewielki, ale za to klarowny serwis. Po drugie, każdy z zaprezentowanych materiałów tekstowych powinien być urozmaicony graficznie. Po trzecie, nie należy także przesadzać z informacjami specjalistycznymi, bowiem niezrozumiała strona może zniechęcić do ponownych odwiedzin. I ostatnia ważna zasada to stworzenie gościom możliwości wyboru, czy chcą przeglądać stronę poprzez zainstalowanie szybko ładującej się strony startowej.
     Według specjalistów, na pierwsze efekty obecności w sieci trzeba czekać około trzech miesięcy. Jeżeli, po tym terminie nie będzie żadnych rezultatów, wówczas warto zastanowić się czy podczas przygotowywania serwisu nie powstały błędy. Warto również pamiętać, że nie wystarczy stworzyć strony, ale trzeba ją również trochę wypromować, tak aby potencjalni klienci wiedzieli o jej istnieniu.
     

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Biznes

Polecane oferty
* Najniższa cena z ostatnich 30 dniMateriały promocyjne partnera
Wróć na pomorska.pl Gazeta Pomorska