Smaki Kujaw i Pomorza - Sezon 4 odcinek 20

Tylko w poradni ortopedycznej na wizytę nie stawiło się aż 28 pacjentów. Pięć osób nie przyszło do poradni diabetologicznej, a dwie osoby odpuściły sobie wizytę w poradni chirurgicznej. Wizyt tych nie odwołano, więc nikt nie skorzystał z dostępnych terminów.
Co należy zrobić, jeśli zarejestrowaliśmy się, lecz jednak nie chcemy skorzystać z porady specjalisty?
- Chcielibyśmy ograniczyć takie sytuacje, dlatego namawiamy pacjentów do korzystania z naszej centralnej rejestracji telefonicznej. Umówienie wizyty czy jej odwołanie nie wymaga przychodzenia do szpitala. Wystarczy, żeby pacjent zadzwonił do centralnej rejestracji na numer 41 240 0000 i poinformował, że nie może przyjść na umówioną wizytę. Pracownik call center anuluje wizytę i jeśli pacjent będzie sobie tego życzył wyznaczy nowy termin - mówi Przemysław Leśniewski, prezes Nowego Szpital w Świeciu.
Telefoniczna rejestracja pracuje od poniedziałku do piątku w godz. 7-18. Każdy, kto nie może się dodzwonić, może skorzystać z opcji, która gwarantuje oddzwonienie przez pracownika call center na numer, który wyświetli się w systemie.
Ponadto każdy pacjent, który wyraził odpowiednie zgody, dwa dni przed wizytą otrzymuje sms-a z przypomnieniem o planowanej wizycie oraz numerem telefonu, pod którym można odwołać wizytę lub zmienić jej termin.
Pacjenci, korzystający z internetu, mogą zarządzać swoimi wizytami w systemie elektronicznej rejestracji. Jest on dostępny tutaj
Do korzystania z systemu wystarczy profil zaufany. Na bieżąco terminy wizyty są aktualizowane w poradni podstawowej opieki zdrowotnej w Pruszczu oraz do poradni specjalistycznych w Świeciu: ginekologiczno-położniczej, chirurgicznej, urazowo-ortopedycznej, alergologicznej, chorób zakaźnych czy laryngologicznej. W serwisie można zarezerwować wizytę, odwołać ją lub zmienić termin.