PKO BP oddaje pieniądze klientom
- Z przyczyn technicznych, u niektórych klientów nieprawidłowo naliczyliśmy opłaty za prowadzenie rachunku. Przepraszamy i w najbliższych dniach będziemy zwracać niepoprawnie pobrane kwoty – nie musicie składać reklamacji w tej sprawie - poinformował bank PKO w komunikacie na swojej stronie oraz w mediach społecznościowych.
Jak wyjaśniają przedstawiciele banku, utrudnienia dotyczą tylko opłat za prowadzenie rachunku.
Nowe informacje PKO BP opublikował w poniedziałek (3 października). W komunikacie na Twitterze czytamy: - Aktualizacja: wszystkie niepoprawnie pobrane opłaty zostały zwrócone.
PKO BP oddaje pieniądze. "Nieprawidłowo naliczyliśmy opłaty za prowadzenie rachunku"
Jak zapewnia PKO BP, kwoty zostaną klientom zwrócone automatycznie. Nie trzeba składać reklamacji, nie jest potrzebny żaden wniosek, kontakt z infolinią ani osobiste stawienie się w jednym z oddziałów banku.
PKO BP to największy bank w Polsce pod względem wielkości aktywów. Liczba klientów PKO BP sięga 11,5 miliona.
