https://pomorska.pl
reklama
MKTG SR - pasek na kartach artykułów

PKO Bank Polski oddaje pieniądze swoim klientom. "Nieprawidłowo naliczyliśmy opłaty za prowadzenie rachunku"

Magdalena Walczak-Grudzka
Opracowanie:
- Z przyczyn technicznych, u niektórych klientów nieprawidłowo naliczyliśmy opłaty za prowadzenie rachunku. Przepraszamy - poinformował PKO BP.
- Z przyczyn technicznych, u niektórych klientów nieprawidłowo naliczyliśmy opłaty za prowadzenie rachunku. Przepraszamy - poinformował PKO BP. Mariusz Kapała
PKO BP przyznał, że niektórym klientom błędnie zostały naliczone opłaty za prowadzenie rachunku. Oficjalny komunikat dla klientów został opublikowany na stronie internetowej banku a także w mediach społecznościowych. PKO BP oddaje klientom pieniądze. Czytaj więcej w dalszej części artykułu.

PKO BP oddaje pieniądze klientom

- Z przyczyn technicznych, u niektórych klientów nieprawidłowo naliczyliśmy opłaty za prowadzenie rachunku. Przepraszamy i w najbliższych dniach będziemy zwracać niepoprawnie pobrane kwoty – nie musicie składać reklamacji w tej sprawie - poinformował bank PKO w komunikacie na swojej stronie oraz w mediach społecznościowych.

Jak wyjaśniają przedstawiciele banku, utrudnienia dotyczą tylko opłat za prowadzenie rachunku.

Nowe informacje PKO BP opublikował w poniedziałek (3 października). W komunikacie na Twitterze czytamy: - Aktualizacja: wszystkie niepoprawnie pobrane opłaty zostały zwrócone.

PKO BP oddaje pieniądze. "Nieprawidłowo naliczyliśmy opłaty za prowadzenie rachunku"

Jak zapewnia PKO BP, kwoty zostaną klientom zwrócone automatycznie. Nie trzeba składać reklamacji, nie jest potrzebny żaden wniosek, kontakt z infolinią ani osobiste stawienie się w jednym z oddziałów banku.

PKO BP to największy bank w Polsce pod względem wielkości aktywów. Liczba klientów PKO BP sięga 11,5 miliona.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Biznes

Polecane oferty
* Najniższa cena z ostatnich 30 dniMateriały promocyjne partnera
Wróć na pomorska.pl Gazeta Pomorska