Polska Biało-Czerwoni. Dlaczego piłkarze kojarzą się z Biedronką, a Euro 2012 z Adidasem?

Oprac. (d-ka) na podstawie On Board PR i Instytutu Badania Opinii Homo Homini Fot. ArchiwumZaktualizowano 
Polska Biało-Czerwoni. Kojarzą nam się głównie z siecią spożywczą i firmą sportową
Polska Biało-Czerwoni. Kojarzą nam się głównie z siecią spożywczą i firmą sportową
Markami, z którymi najbardziej Polakom kojarzą się Biało-Czerwoni są Biedronka oraz Nike. Natomiast najczęściej wymieniane marki, z którymi Polacy kojarzą Euro 2012 to: Adidas, Nike, Coca-cola, Warka, PKN Orlen, Orange, Biedronka i McDonald's.

Jak wynika z badania przeprowadzonego przez On Board PR i Instytut Badania Opinii Homo Homini, markami, z którymi najbardziej Polakom kojarzą się

Biało-Czerwoni

są Biedronka oraz Nike. Marką najczęściej wskazywaną spontanicznie, z którą kojarzy nam się reprezentacja Polski jest Biedronka. Blisko co czwarty badany skojarzył Biało-Czerwonych z siecią tych sklepów. Tę markę sklepów wskazało 25 proc. badanych. Istotny procent Polaków wie także, w stroje jakiej marki ubrani są nasi reprezentanci. Firma Nike kojarzona jest z reprezentacją przez 18 proc. Polaków. Natomiast prawie 10-ciu proc. Polaków reprezentacja w piłce nożnej nie kojarzy się z żadną marką lub firmą.

Czytaj też: Odliczanie do EURO 2012. Za kilka dni na ulice Warszawy wjedzie setny Swing z bydgoskiej Pesy

Jakie marki Polacy kojarzą z Euro 2012?

Najczęściej wymieniane marki, z którymi kojarzymy Euro 2012 to: Adidas, Nike, Coca-cola, Warka, PKN Orlen, Orange, Biedronka i McDonald's. O ile jednak takie marki, jak Adidas, Nike, Coca-cola, Warka czy Orange, Polacy słusznie powiązali z Euro 2012, to już np. Orlen, czy Sony, które nie prowadzi żadnych działań sponsoringowych (współpracuje ze sponsorem Orange, w którego loterii biletowej można wygrać smartfony Sony Ericsson) uplasowało się w badaniu znacznie wyżej niż Sharp – globalny sponsor UEFA Euro 2012.

polecane: Afera Amber Gold - liczby, które szokują

Wideo

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych”i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Komentarze

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej polityka prywatności oraz warunki korzystania z usługi firmy Google. Dodając komentarz, akceptujesz regulamin oraz Politykę Prywatności.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3