Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

"Pomorska" wyjaśnia. Czy autobusy jeżdżą, jak chcą?

MARIA EICHLER
fot. sxc
Jedna z naszych Czytelniczek miała niemiłą przygodę z MZK na początku obowiązywania nowego rozkładu jazdy. - Ktoś powinien mnie przeprosić za to, co się stało - mówi.

Chojniczanka chciała pojechać z przystanku przy hotelu "Pod Żaglami" w Charzykowach o 15.15, ale autobus przyjechał o 15.30. W środę była na przystanku o 15.10, autobusu, jak nie było, tak nie było, w końcu przyjechał o 15.45.

- Choruję na zwyrodnienie kręgosłupa - żali się Czytelniczka. - Takie czekanie na autobus to dla mnie gehenna. Ktoś powinien i mnie, i innych pasażerów przeprosić za to, co się stało.

Zapytaliśmy prezesa MZK Mieczysława Sabatowskiego, dlaczego doszło do takiego incydentu.

Prezes sprawdził, co się stało i potwierdził, że w poniedziałek faktycznie kierowca spóźnił się kilkanaście minut, bo nie miał w grafiku naniesionych zmian kursowania autobusów. - Za to najmocniej przepraszam - mówi Sabatowski.

Druga sytuacja nie jest już taka klarowna, bo kierowca, indagowany przez prezesa, nie potwierdził wersji naszej Czytelniczki.

- I w tym przypadku nie wiem, komu mam wierzyć - mówi Sabatowski. - Pani może napisać do mnie skargę, ale dobrze byłoby, gdyby ktoś potwierdził, że tak faktycznie w środę było. Wtedy jestem gotów przeprosić nawet trzy razy.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na pomorska.pl Gazeta Pomorska