W związku ze zmianą lokalizacji pracownicy części wydziałów w najbliższych dniach nie będą przyjmować mieszkańców osobiście.
Zmiany dotyczą wydziału edukacji i spraw społecznych, rozwoju i projektów europejskich, organizacyjnego i spraw obywatelskich, środowiska, finansowego, stanowiska do spraw kadr, stanowiska do spraw kontroli, biura radców prawnych oraz powiatowego rzecznika konsumentów.
Z powodu przenosin wszystkie pisma kierowane do tych wydziałów Starostwa Powiatowego oraz inne dokumenty należy składać w sekretariacie starostwa, w pokoju nr 133 na drugim piętrze lub na parterze w okienku informacyjnym przy Szosie Chełmińskiej 30/32.
W tym miejscu pracownik przyjmie oraz potwierdzi wpływ dokumentów do Starostwa Powiatowego w Toruniu.
Do końca roku wszystkie wydziały mają pracować w nowym budynku przy ul. Towarowej.
Tamtejszy obiekt wyposażony jest w klimatyzację, nowoczesne instalacje teleinformatyczne, system antywłamaniowy i ochrony pożarowej.
W jego otoczeniu ma się znaleźć parking na około sto miejsc. Budynek zostanie powiększony o salę konferencyjną i pomieszczenia na archiwa.
Wewnątrz, oprócz starostwa, znajdzie się punkt gastronomiczny, zakład usług poligraficznych oraz ajencja banku.
Starostwo za wynajem tego budynku zapłaci 69 tys. zł miesięcznie.
