Kampanię"Zły dotyk" organizuje fundacja Dzieci Niczyje oraz rzecznik praw dziecka. Jest to już druga edycja. Hasło kampanii brzmi: "Dzieci skrzywdzone przez zły dotyk chcą stać się niewidoczne". Podejmowane w niej działania są wyrazem sprzeciwu wobec wykorzystywaniu seksualnemu dzieci, a także wszelkim innym formom niegodziwego traktowania dzieci w celach seksualnych.
Jak informuje Mariusz Sieraczkiewicz, ze stowarzyszenia "Projekt Włocławek" , w piątek odbyło się pierwsze posiedzenie sztabu kampanii, w czasie którego ustalono włocławskie działania. Złożą się na nie m.in. spotkania edukacyjne dla rodziców, konferencje, debaty, warsztaty, happeningi. Uruchomiona zostanie również strona internetowa, na której na bieżąco będą zamieszczane informacje o przebiegu kampanii.
Kampania skierowana jest przede wszystkim do rodziców i nauczycieli, pedagogów, psychologów. - Działania, które zostaną podjęte na terenie Włocławka w ramach "Złego dotyku" zostały zaplanowane na podstawie zadań zaproponowanych przez organizatorów kampanii - informuje Mariusz Sieraczkiewicz. Ambasadorem akcji we Włocławku została Angelika Daroszewska, zaś jej asystentem projektowym Błażej Pęszyński.