Banki podwyższają opłaty i prowizje, więc coraz więcej osób przenosi się do konkurencji. Zresztą banki same zachęcają do takiej zmiany.
Co ciekawe, bankowcy sami dostrzegają ten problem. Z comiesięcznego badania przeprowadzonego przez TNS Polska na zlecenie Związku Banków Polskich wynika, że w ocenie bankowców 76 proc. klientów zmieniających bank kieruje się działaniami prowadzonymi przez konkurencję. Odpowiedzi tej bankowcy udzielają nieznacznie częściej, niż przed rokiem. W dalszej kolejności jako powody migracji klientów, wskazywane są wysokie opłaty i prowizje (72 proc., o 12 p. p. więcej niż w zeszłym roku), nieatrakcyjna oferta w aktualnym banku (30 proc.)i niemiła obsługa (26 proc.). Rzadziej wskazywane są kwestie dostępności bankomatów oraz dostępu do usług bankowości internetowej i mobilnej.
Ja się zastanawiam nad założeniem lini kredytowej tylko jeszcze nie wiem w którym banku. Czytałam sporo nt. właśnie Toyota Banku dot oszczędności, że mają teraz świetny mnożnik. A mnie tu bardziej skłąnia ku kredytobraniu, czy tam też się opłaca?
Zadzwoń do konsultanta Toyota Banku, a najlepiej ze wszytskich przedstawi Tobie korzyści skorzystania z oferty linii kredytowej dla firm. Na ich stronie z resztą też jest trochę informacji
M
Malwa
Ja się zastanawiam nad założeniem lini kredytowej tylko jeszcze nie wiem w którym banku. Czytałam sporo nt. właśnie Toyota Banku dot oszczędności, że mają teraz świetny mnożnik. A mnie tu bardziej skłąnia ku kredytobraniu, czy tam też się opłaca?
j
jcs
Ja też założyłam konto oszczędnościowe w getinbanku, nie widzę potrzeby zeby iść do innego. tu mi jest dobrze
R
Ronaldzicho
Konto oszczędnościowe to przede wszystkim roczny procent, jaki bank nam oferuje. Więc dobierając odpowiednią dla siebie ofertę warto zwrócić na to uwagę. W niektórych bankach ten procent jest stały, ale np w banku Toyota procent jesty zależny od właconej sumy na te konto. Polecam poczytać toyotabank. pl /dla-ciebie/konta/oszczednosciowe/konto-oszczednosciowe/szczegoly/
h
hania
zalezy gdzie sie ma pieniadze, bo ja akurat z getin banku nie mam zamiaru nigdzie sie przenosic, konto oszczednosciowe jakiego nie mialam o tej pory na pewno zatrzyma mnie na dlugo
P
Pm
Tak jasne tak sobie myśl hahahahahahja :) pewnie taki milioner z Ciebie ze nie dali Ci do podpisu zeby nie zamknąć konta Hahhahahaha ale sie ubawiłam od rana :):):) współczuje Twoim nowym doradcom w banku pewnie jesteś z tych upoerdliwcow , którzy maja grosze na koncie a wymagania jak w private banking hahhahaha :)
W
W kilku bankach
Wcale mnie to nie wiąże.
J
Janusz
Jeżeli ktoś nie jest związany kredytem, jakąś polisolokatą, to jest słabym klientem. Może nie warto o niego zabiegać? Jeżeli ktoś jest dobre związany z bankiem to i tak daleko nie ucieknie.
G
Gość
To samo dzieje sie z telefonami komorkowymi.. operatorzy dbaja tylko o nowych klientow .. dopiero wypowiedzenie umowy daje im do myslenia i o dziwo znajduja korzystna oferte .. to samo jest w bankach... sami dbajmy o swoje interesy .. zaden bank za nas tego nie zrobi ...
g
gość
Klient wybiera to co jest dla niego korzystniejsze - a bankowcy płaczą, że nie jest na tyle głupi i leniwy żeby zostać z nimi na stałe...
Mnie najbardziej zniechęca niemiła i nieprofesjonalna obsługa. Gdy odchodziłem z jednego z banków, w placówce nie dali mi wszystkich dokumentów do podpisu, żeby tylko konta nie zamknąć (oczywiście zrobili to przez przypadek...)
Plotki, sensacje i ciekawostki z życia gwiazd - czytaj dalej na ShowNews.pl