https://pomorska.pl
reklama
MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Przychodzą i mówią, że są z Telekomunikacji Polskiej. To nieprawda!

(maw)
Chcielibyśmy przestrzec Czytelników "Pomorskiej”, by nie dali się nabrać na oszustwo.
Chcielibyśmy przestrzec Czytelników "Pomorskiej”, by nie dali się nabrać na oszustwo. sxc.hu
Ostrzegamy przed oszustami, którzy podszywają się pod pracowników Telekomunikacji Polskiej i zapewniają, że doradzą, jak obniżyć rachunek za telefon.

Pani Józefa z Bydgoszczy (nazwisko do wiadomości redakcji) opowiada: - Mieszkam w domku jednorodzinnym przy ulicy Saperów. W ubiegłym tygodniu trzy razy odwiedzili mnie młodzi ludzie, którzy powiedzieli, że są z TP. Prosili, bym pokazała im ostatni rachunek, to doradzą mi jak obniżyć koszty. Innym razem zachęcali mnie do zmiany operatora. Nie mieli żadnych identyfikatorów. Jestem przekonana, że to oszuści. Gdyby naprawdę pracowali w "tepsie", to przecież w sieci mieliby dostęp do mojego ostatniego rachunku za telefon. Chciałabym przestrzec innych Czytelników "Pomorskiej", by nie dali się nabrać na to oszustwo.

Przeczytaj również: Z budki telefonicznej już nie zadzwonimy?

Wcześniej się umawiają

Maria Piechocka, szefowa biura prasowego Grupy TP w Poznaniu, mówi wprost: - Znane są nam przypadki, że przedstawiciele innych firm telekomunikacyjnych nierzetelnie przedstawiają ofertę, stwarzają pozory reprezentowania TP. Często przemilczają pewne fakty związane ze zmianą operatora oraz z faktem zerwania umowy z Telekomunikacją Polską. Zdarza się, że przedstawiciele innych firm przekazują nieprawdę, na przykład o porozumieniu TP z innym operatorem czy wyłączności danego operatora do oferowania usług na wybranej ulicy. Nasi doradcy, którzy odwiedzają klientów w domach, wcześniej telefonicznie umawiają się z nimi na wizytę. Zawsze mają przy sobie identyfikator z logo TP.

Przeczytaj również: Gigantyczna kara dla Tepsy. Kto zapłaci ponad pół miliona złotych?

Zapamiętajmy te numery

Aby pomóc swoim klientom zweryfikować autentyczność osoby podającej się za przedstawiciela Telekomunikacji Polskiej, operator uruchomił specjalną, bezpłatną infolinię 800 500 005. Można też wysłać maila z zapytaniem pod adresem: [email protected]

Sprzedawców Netii można sprawdzić dzwoniąc pod numer infolinii 801 802 803. Po podaniu imienia i nazwiska konsultant potwierdzi dane pracownika.

Marta Pietranik-Pacuła, rzecznik Telefonii Dialog, informuje, że wszyscy przedstawiciele handlowi tego operatora mają obowiązek na początku spotkania z klientem przedstawić się i okazać identyfikator ze zdjęciem, hologramem i numerem. Tożsamość pracownika można potwierdzić dzwoniąc do Telecentrum pod numer 801 700 700. Po podaniu numeru konsultanci sprawdzają, czy jest to osoba reprezentująca Dialog.

Czytaj e-wydanie »
emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Biznes

Polecane oferty
* Najniższa cena z ostatnich 30 dniMateriały promocyjne partnera
Wróć na pomorska.pl Gazeta Pomorska