Intersenaci chcą m.in. żeby w Biurze Obłsugi Interesanta zamontowano klimatyzację
Interesanci ankiety dotyczące pracy urzędników wypełniali od 24 sierpnia. Oceniali oni ich kompetencje, uprzejmość oraz terminowość załatwiania spraw.
W sumie Ankiety zdecydowało się wypełnić 336 mieszkańców. Jak się okazało, większość biorących w "sondażu" osób pozytywnie oceniło pracowników Magistratu.
Urzędnicy dostali laurkę od mieszkańców
Choć trudno w to uwierzyć, aż prawie 96,9 proc. ankietowanych bardzo dobrze i dobrze oceniło kompetencje urzędników. Podobnie wysoko oceniono także ich uprzejmość oraz terminowość załatwiania spraw.
Tomasz Szymański, sekretarz miasta twierdzi, że cieszą go tak dobre wyniki. Zapewnia również, że takich też się spodziewał.
- Z roku na rok dobrych i bardzo dobrych ocen jest coraz więcej- mówi sekretarz Szymański.- Aby wyniki były jeszcze lepsze, nie tylko szkolimy naszych pracowników, ale również inwestujemy w infrastrukturę. Żeby interesanci mogli w komfortowych warunkach załatwiać swoje sprawy.
Wyniki ankiet wykazały, że do tego komfortu jest niestety jeszcze daleko.
Trudno o intymność
Mieszkańcom nie podoba się między innymi stan toalet w Ratuszu. Wskazali również, że jedna z nich powinna być dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych. Sporo osób uznało także, że chcieliby się spotykać z Miejskim Rzecznikiem Konsumentów w oddzielnym pomieszczeniu, a nie tak jak dotychczas w mało intymnym Biurze Obsługi Interesanta. Wśród głosów, pojawiły się i takie, żeby w sali ślubów, w budynku przy ul Mickiewicza oraz Biurze Obsługi Interesanta zainstalować klimatyzację.
Wrota zostaną w zawiasach
Włodarze miasta zapewniają, że już zabrali się za "korektę" tych niedogodności.
- Prezydent Robert Malinowski wydał w tej sprawie okólnik. I tak wbudżetu na przyszły rok ujęliśmy remont toalet oraz klimatyzację. Jeśli chodzi zaś o Miejskiego Rzecznika Konsumentów, to najprawdopodobniej od stycznia, będzie przyjmował on w osobnym pokoju przy ul. Mickiewicza - dodaje Tomasz Szymański.
Nie wszystkie jednak wskazane przez respondentów nieudogodnienia uda się usunąć. Np. ciężkie wrota Ratusza, które zwłaszcza osobom starszym trudno jest otworzyć, nie zostaną wymienione, gdyż to zabytek.