https://pomorska.pl
reklama
MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Ratusz otrzymał dobre noty od mieszkańców

Przemysław Decker
Przemysław Decker
Remontu toalet, instalacji klimatyzacji oraz oddzielnego pomieszczenia dla Miejskiego Rzecznika Konsumentów oczekują od włodarzy miasta petenci, którzy ocenili pracę Ratusza.

Intersenaci chcą m.in. żeby w Biurze Obłsugi Interesanta zamontowano klimatyzację

Interesanci ankiety dotyczące pracy urzędników wypełniali od 24 sierpnia. Oceniali oni ich kompetencje, uprzejmość oraz terminowość załatwiania spraw.

W sumie Ankiety zdecydowało się wypełnić 336 mieszkańców. Jak się okazało, większość biorących w "sondażu" osób pozytywnie oceniło pracowników Magistratu.

Urzędnicy dostali laurkę od mieszkańców

Choć trudno w to uwierzyć, aż prawie 96,9 proc. ankietowanych bardzo dobrze i dobrze oceniło kompetencje urzędników. Podobnie wysoko oceniono także ich uprzejmość oraz terminowość załatwiania spraw.
Tomasz Szymański, sekretarz miasta twierdzi, że cieszą go tak dobre wyniki. Zapewnia również, że takich też się spodziewał.
- Z roku na rok dobrych i bardzo dobrych ocen jest coraz więcej- mówi sekretarz Szymański.- Aby wyniki były jeszcze lepsze, nie tylko szkolimy naszych pracowników, ale również inwestujemy w infrastrukturę. Żeby interesanci mogli w komfortowych warunkach załatwiać swoje sprawy.
Wyniki ankiet wykazały, że do tego komfortu jest niestety jeszcze daleko.

Trudno o intymność

Mieszkańcom nie podoba się między innymi stan toalet w Ratuszu. Wskazali również, że jedna z nich powinna być dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych. Sporo osób uznało także, że chcieliby się spotykać z Miejskim Rzecznikiem Konsumentów w oddzielnym pomieszczeniu, a nie tak jak dotychczas w mało intymnym Biurze Obsługi Interesanta. Wśród głosów, pojawiły się i takie, żeby w sali ślubów, w budynku przy ul Mickiewicza oraz Biurze Obsługi Interesanta zainstalować klimatyzację.

Wrota zostaną w zawiasach

Włodarze miasta zapewniają, że już zabrali się za "korektę" tych niedogodności.
- Prezydent Robert Malinowski wydał w tej sprawie okólnik. I tak wbudżetu na przyszły rok ujęliśmy remont toalet oraz klimatyzację. Jeśli chodzi zaś o Miejskiego Rzecznika Konsumentów, to najprawdopodobniej od stycznia, będzie przyjmował on w osobnym pokoju przy ul. Mickiewicza - dodaje Tomasz Szymański.
Nie wszystkie jednak wskazane przez respondentów nieudogodnienia uda się usunąć. Np. ciężkie wrota Ratusza, które zwłaszcza osobom starszym trudno jest otworzyć, nie zostaną wymienione, gdyż to zabytek.

Komentarze 20

Komentowanie zostało tymczasowo wyłączone.

Podaj powód zgłoszenia

A
Alusia
kasę bierze bo się jej należy i nic ci do tego
z
znajoma
Na przykład taka Jolanta Herba ileż to lat się ukrywa w swoim gabinecie a sama nie wie od czego jest. Jest bo wszystkich czaruje a nie zna się na niczym. Za to wie jaką powinna mieć kasiorę - wskaźnik Sekretarza Tomasza Szymańskiego A jaką chałupę w Węgrowie zbudowała głowa boli.
w
wtajemniczony
W dniu 09.10.2009 o 11:56, Gość napisał:

Nie można mylić zwykłych pracowników Ratusza, z tą tak zwaną górą. O ile do pracowników nie można mieć większych zastrzeżeń, to o wierchuszcze nie warto wspominać. Z reguły są to znajomi obecnie rządzącej ekipy, którzy siedzą tam tylko dla kasy, nie przygotowani merytorycznie, mających mieszkańców w głębokim poważaniu.


Oj mylisz siękochany pracują tam paniusie przeważnie i siedzą na ciepłych posadkach za czasów pana Pasikowskiego wystarczy spojrzeć w w kadrach w dokumenty tych osób byłam w tym czasie na pracach interwencyjnych z koleżankami i niestety nie mieliśmy znajomości,żeby dostać etat na stałe a panie pracują do dziś i są zadufane w sobie mało tego mają pretensje do całego świata jakie to one są biedne!!! Proponuję zrobić porządną redukcję etatów a zwłaszcza osób,które powinny przejść na emeryturkę wtedy nie będą musiały w czasie godzin pracy załatwiać swoje sprawki!!!pozdrawiam
G
Gość
Nie można mylić zwykłych pracowników Ratusza, z tą tak zwaną górą. O ile do pracowników nie można mieć większych zastrzeżeń, to o wierchuszcze nie warto wspominać. Z reguły są to znajomi obecnie rządzącej ekipy, którzy siedzą tam tylko dla kasy, nie przygotowani merytorycznie, mających mieszkańców w głębokim poważaniu.
O
Obywatel
Myślę że wysokie noty otrzymał również skarbnik miasta. Pracownicy szeregowi ratusza oraz miejskich jednostek mogą to potwierdzić. Pracowników szeregoeych jak i wszystkich pracowników jednostek budżetowych traktuje jak śmieci, natomiast kolegom z przedszkola i szkoły od kiedy został księgowym miasta mówi " dzień dobry". To są nowe standardy o których ostatnio głośno w mediach.
Wstyd i hańba takich młokosów opłacać z naszych podadtków. Dodam --Koniec sielanki już blisko.
g
grudziadzanka
Co do kwestii anonimowych ankiet to co za problem wypelnić 1000 sztuk, jak zwykle na pierdoły marnuje się nasze pieniądze. Co do Pana Szymańskiego do zwykły buc, jest urzędnikiem i mężczyną, chyba, Zasada jest prosta każdemu mieszkńcowi w Urzędzie tym bardziej kobiecie należy powiedzieć dzień dobry!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nie nauczyli tego w domu????????????????????????
E
ET
To się nawet śmiać nie chce
G
Gość
W TV SM Sekretarz Miasta wypowiadał się ,że jedynie 5% ankiet wskazywało niezadowolenie z pracy UM niech sekretarz poda i wymieni chociaż 1% tych ankiet czego dotyczyły uwagi mieszkańców? czego się obawia ? pracuje za nasze pieniądze i my go opłacamy więc nie powinien mieć nic do ukrycia. Przypuszczam, że wszystkie uwagi dotyczyły sekretarza skoro nie chce ich ujawnić
u
urzednik
Panie sekretarzu po co te ankiety strata czasu i pieniędzy , wystarczy poczytać forum i to jest dobry materiał i cała prawda. NO OCZYWIŚCIE MOŻE NIE WSZYSTKIE ALE W 50% JEST TU PRAWDA np.dzwonienie z telefonów służbowych, miejsca parkingowe przed USC (już załatwione), wyjścia niektórych pracowników w czasie pracy,itd,itd
M
Mirka
W dniu 08.10.2009 o 06:27, Nata napisał:

Jak zwykle wszystkie oceny są bardzo dobre i satysfakcjonujące pana sekretarza. Dlaczego nie mówi się o ocenach negatywnych, o tym co zostało żle zrobione w urzędzie, o źle pracujących urzędnikach - odpowiadam, takich ankiet po prostu nie ma, bo nie są one rejestrowane; wrzuca się je do kosza.Co mają toalety, albo klimatyzacja do oceny ratusza. To są remonty, które powinny być przeprowadzone jeżeli na to są pieniądze. Pan sekretarz, aby móc pochwalić się w mediach i wystąpić przed kamerami tvn podejrzewam, że sam byłby zdolny wypełnić pochlebne dla siebie oceny. To jest jego nienaganna postawa dla oczu społeczeństwa, jaki jest on natomiast rzeczywiście tego nikt nie wie. Dla ludzi, swych pracowników urzędu nie zrobi nic, a wprost przeciwnie ich pogrąży.



KPINAJak działa Urząd to widać na mieście.
Brak jakiegokolwiek zaangażowania ze strony urzędników. TOtalne klapki na oczach
Z wywiadu środowiskowego -ocena tylko zadowalająca. Najgorzej wypadł powyższy.
p
pasażer
W dniu 08.10.2009 o 20:36, Gość napisał:

MACIE PAŃSTWO RACJĘ W BIURZE OBSŁUGI KLIENTA SĄ WSPANIAŁE PANIE I TYLKO ONE RATUJĄ TEN URZĄD SWOIM PODEJŚCIEM I FACHOWOŚCIĄ SĄ ZAWSZE MIŁE I PODCHODZĄ Z UŚMIECHEM DO KAŻDEGO MIESZKAŃCA. Uważam, że każdy namaszczony kierownik, dyrektor czy naczelnik powinien najpierw odbyć praktykę w tym biurze (BOK) a potem zajmować się swoim wydziałem. Myślę , że po miesiącu odechciało by się im dalej pracować w UM.



RZECZYWIŚCIE TEN BOI zasługuje na pochwałę.

Nagana należy sie urzędniczkom,które sprzedają bilety miesięczne na autobusy.Aroganckie do bólu./parę dni temu/
Kiedyś MZK sprzedawało bilety i nie było takich problemów jak teraz. Od kiedy Urząd zajmuje sie sprzedażą biletów MZK jest bałagan!
G
Gość
MACIE PAŃSTWO RACJĘ W BIURZE OBSŁUGI KLIENTA SĄ WSPANIAŁE PANIE I TYLKO ONE RATUJĄ TEN URZĄD SWOIM PODEJŚCIEM I FACHOWOŚCIĄ SĄ ZAWSZE MIŁE I PODCHODZĄ Z UŚMIECHEM DO KAŻDEGO MIESZKAŃCA. Uważam, że każdy namaszczony kierownik, dyrektor czy naczelnik powinien najpierw odbyć praktykę w tym biurze (BOK) a potem zajmować się swoim wydziałem. Myślę , że po miesiącu odechciało by się im dalej pracować w UM.
~gość~
W dniu 08.10.2009 o 17:14, ~mieszkaniec~ napisał:

A ta kupa jak będzie przydupasem bez własnego zdania to wysiedzi do EMERYTURY i takich jest tam bardzo, bardzo dużo


SDwięta prawda trzeba zajrzeć jeszcze do wydziałow finansowych i związanych z nim wydziałów jakie tam rodzynki pracują ,owszem panie w biurze obsługi klienta są miłe trzeba panie sekretarzu tak jak w innych jesdnostkach przyjrzeć się stanowiskom i redukować ile się DA!!!!! to my utrzymujemy zbędnych urzędasów z szacunkeim gość
T
Tom
No cóż nie do końca można się zgodzić z wypowiedziami krytykującymi pracę w Urzędzie. Muszę stwierdzić,iż w biurze obsługi klienta siedzą bardzo miłe i uprzejme pracownice w przeciwieństwie do co poniektórych pań z ochrony środowiska ale to już inna bajka i ludków zatrudnionych na stanowisku gonców tym to się robić nie chce i są z tego tylko kłopoty dla mieszkańców a w szczególności mieszkanców dzielnic Owczarki i Wielkie Tarpno tam często,gęsto korespondencja dociera z opóźnieniem lub wcale i są wezwania telefoniczne a potem pretensje ze strony urzędników.
~mieszkaniec~
W dniu 08.10.2009 o 16:55, otwarty napisał:

Dlaczego anonimowe!!!!!! boicie się o swoje posadki patrząc prosto w oczki?? A wśród was jest kupa motaczy i cwaniaków co ludzi mają w du.... bo jest wielkim urzędasem!!! i uważa,że mu się wszystko należy premie 13 talony na Swięta grusza itd podzielcie się stękacze z biednymi akupa z Was siedzi po wielkich znajomościach za rządów Pasika i Wiśniaka


A ta kupa jak będzie przydupasem bez własnego zdania to wysiedzi do EMERYTURY i takich jest tam bardzo, bardzo dużo
Wróć na pomorska.pl Gazeta Pomorska