Na celowniku plastyka miejskiego znalazły się słupy reklamowe, które szpecą przestrzeń. Jeszcze w zeszłym roku na pasie zieleni przy ul. Gdańskiej mogliśmy podziwiać ich prawdziwą wystawę. Stały blisko siebie, a każdy billboard wyglądał zupełnie inaczej. Teraz jest już dużo lepiej. Leśny Park Kultury i Wypoczynku musiał zwiększyć odstępy między nimi, tak aby stały w odległości co najmniej stu metrów. Mimo że wszystkie reklamy miały się zmienić do końca zeszłego roku, kilka jeszcze czeka na poprawki. - Według wskazówek plastyka miejskiego mają być stylistycznie podobne - mówi Sandra Tyczyno, rzecznik LPKiW. - Każda z nich jest innego wykonawcy, dlatego nie mamy możliwości, aby były identyczne. Jednak zmieniamy je sukcesywnie.
Myślęcinek za każdy nowy stelaż musiał zapłacić pięć tysięcy złotych. Naliczyliśmy, że jadąc od świateł przy ogródkach działkowych w stronę centrum przy ulicy znajduje się 21 słupów z reklamami. - Jeszcze nie jest idealnie - usłyszeliśmy w biurze plastyka miejskiego.
- Wciąż jest ich tam za dużo, są zbyt blisko siebie i wyglądają jak wielka ściana reklam. Jednak zauważamy, że stopniowo ich nadmiar jest likwidowany. Mamy nadzieję, że już niebawem te, których nie powinno tam być, znikną.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Plotki, sensacje i ciekawostki z życia gwiazd - czytaj dalej na ShowNews.pl
- Czyżewska była polską Marilyn Monroe. Dopiero teraz dostała kwiaty na grób
- Co się dzieje z Sylwią Bombą? Drobny szczegół totalnie ją odmienił [ZDJĘCIA]
- Hakiel złożył ukochanej arabską przysięgę miłości! Poznali się 6 miesięcy temu...
- Olbrychski nie przypomina dawnego amanta "Jest jak Kopciuszek po dwunastej w nocy"