https://pomorska.pl
reklama
MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Reklama wody Cisowianka z Moniką Belluci jest nieetyczna...

"Reklama jest dla Polaków niezrozumiała, bo występujące w niej osoby mówią w obcym języku" - przekonuje KER
"Reklama jest dla Polaków niezrozumiała, bo występujące w niej osoby mówią w obcym języku" - przekonuje KER SXC
Tak twierdzi Komisja Etyki Reklamy. Dlaczego?

Jak napisał portal dlahandlu.pl, powołując się na press.pl, Komisja Etyki Reklamy uznała, że telewizyjna reklama wody Cisowianka Perlage (Polskie Zdroje) z udziałem włoskiej aktorki Moniki Bellucci jest dla Polaków niezrozumiała, bo występujące w spocie osoby mówią w obcym języku.

Spot promujący Cisowiankę Perlage nakręcony został we włoskim Portofino. W słoneczny dzień Bellucci zamawia w restauracji wodę, rozmawiając z kelnerem po francusku, w tle słychać włoską piosenkę. Całość zamyka również włoskie hasło "Cisowianka Perlage - Aqua polacca di qualita superiore". Autor skargi na tę reklamę uważa, że łamie ona ustawę o ochronie języka polskiego - informuje press.pl.

Zespół orzekający KER uznał jednak, że przekaz reklamy Cisowianki może być niejasny, co nie jest zgodne z Kodeksem etyki reklamy. Zdaniem KER w spotach reklamowych należy wprowadzić zmiany - opis na końcu spotu w języku polskim - czytamy na www.dlahandlu.pl.

Źródło: dlahandlu.pl, press.pl

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Biznes

Komentarze 7

Komentowanie zostało tymczasowo wyłączone.

Podaj powód zgłoszenia

P
Polo500bolo
No idiotyzm w wyższej formie
o
oj
ksiądz pedofil może lepiej by to reklamował co za debilizm
 
 
h
henry
Ile czasu ten tekst wisi na stronie? Widac, że konkurencja nie proznuje. Czy to ważne w jakim języku jest reklama - ważny jest skutek w postaci pozycji na rynku. A tego nie trawi drugi z producentów. No cóż - pewnie stac go na to.
o
obser
a moze KER  by sie udał na jakies leczenie w zakładzie zamknietym
p
polo 11111
TA komisja to chyba z peło pod nadzorem niesiołowskiego 
M
Mdr
Polak to jednak debil, jeśli nie ma problemu - prędzej czy później jakiś się wymyśli. Na moje mogą po japońsku mówić byle sprzedawali produkt wyprodukowany w naszym kraju.
P
PRZEMO BYDGOSZCZ
Przecież to typowa reklama negatywna. Niby ktoś krytykuje, ale wszyscy uważają, że to bzdura. Duże zamieszanie i dyskusje. Reklama za darmo. :) Wkręcili również pomorską.
 
Polecane oferty
* Najniższa cena z ostatnich 30 dniMateriały promocyjne partnera
Wróć na pomorska.pl Gazeta Pomorska