- Absurdalnych zażaleń jest tyle, ile ludzkich potrzeb i pragnień - podkreśliła Marzena Zarzycka z Polskiej Izby Turystyki w "Dzień Dobry Wakacje". Czasami jednak reklamacje klientów znajdują uzasadnienie w rzeczywistości. - Każda uwaga klienta powinna być zgłoszona do naszego przedstawiciela jeszcze w trakcie pobytu, żebyśmy mogli to zweryfikować i podjąć ewentualną interwencję - doradziła Agnieszka Żurawska z jednego z biur podróży.
Czytaj e-wydanie »Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Plotki, sensacje i ciekawostki z życia gwiazd - czytaj dalej na ShowNews.pl
- Niewielu wie, że jest wnukiem Wodeckiego. Leo Stubbs już raz próbował sił w rozrywce
- Lodzia z "Rancza" bardzo się zmieniła. Na nowych zdjęciach trudno ją rozpoznać
- Tak dziś wygląda syn Olejnik. Jerzy Wasowski wyrósł na przystojnego mężczyznę
- Szok, w jakim stroju paradowała 16-letnia Viki Gabor! Ludzie pytają, gdzie są rodzice