https://pomorska.pl
reklama
MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Reklamacje all inclusive. Na co narzekają klienci biur podróży? [wideo]

Dzień Dobry TVN/x-news
Reklamacje all inclusive. Na co narzekają klienci biur podróży?
Reklamacje all inclusive. Na co narzekają klienci biur podróży? Dzień Dobry TVN/x-news
Za płytki basen, za słaby alkohol, odpływy morza czy pojawiające się jaszczurki. Z takimi reklamacjami nierzadko spotykają się pracownicy biur podróży.

- Absurdalnych zażaleń jest tyle, ile ludzkich potrzeb i pragnień - podkreśliła Marzena Zarzycka z Polskiej Izby Turystyki w "Dzień Dobry Wakacje". Czasami jednak reklamacje klientów znajdują uzasadnienie w rzeczywistości. - Każda uwaga klienta powinna być zgłoszona do naszego przedstawiciela jeszcze w trakcie pobytu, żebyśmy mogli to zweryfikować i podjąć ewentualną interwencję - doradziła Agnieszka Żurawska z jednego z biur podróży.

Czytaj e-wydanie »
Wróć na pomorska.pl Gazeta Pomorska