https://pomorska.pl
reklama
MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Remont wiaduktu na ul. Grunwaldzkiej w Bydgoszczy. Internauci: - Ogromny chaos i korki [zdjęcia, wideo]

wit
Korek na ulicy Grunwaldzkiej.
Korek na ulicy Grunwaldzkiej. Andrzej Muszyński
Wczoraj wieczorem drogowcy zamknęli spory fragment południowej jezdni ulicy Grunwaldzkiej w związku z remontem starego wiaduktu kolejowego. A już dzisiaj rano Internauci donosili nam o komunikacyjnym armagedonie.

Remont wiaduktów. Korek na ul. Grunwaldzkiej

- To co się tutaj dzieje jest straszne - mówiła nam pani Agnieszka. - Kierowcy jeżdżą na pamięć, nie zwracają uwagi na znaki. Tworzy się ogromny korek.

Informacje o korku i utrudnieniach potwierdzał Internauta Marek. - Dawno czegoś takiego nie widziałem w tych okolicach, kierowcy powinni uzbroić się w dużo cierpliwości - mówił

Na miejscu był nasz fotoreporter, który potwierdził słowa Internautów. - Korek tworzy się w kierunku Węzła Zachodniego już na wysokości ulicy Granicznej, natomiast w miarę bezproblemowy jest przejazd w kierunku centrum.

Czytaj: Uwaga! Od dziś kłopoty na Grunwaldzkiej

Na przystankach autobusowych było dużo ludzi. W korkach stały też autobusy.

Kłopoty w tym rejonie miasta potrwają aż do lata 2015. Przez ten czas budowlańcy całkowicie zburzą grożący zawaleniem wiadukt i obok niego postawią całkiem nową konstrukcję.

Jak pisaliśmy wczoraj drogowcy liczą, że podobnie jak przy ostatnim takim przewężeniu, ewentualne kłopoty pojawią się tylko w pierwszych godzinach funkcjonowania nowej organizacji ruchu i kierowcy szybko dostosują się do nowych warunków.

Dużo więcej informacji o sytuacji na bydgoskich drogach w czwartkowej "Gazecie Pomorskiej".

Czytaj e-wydanie »

Komentarze 26

Komentowanie zostało tymczasowo wyłączone.

Podaj powód zgłoszenia

R
Robert

Remont na ul. Grunwaldzkiej to jakiś żart! Przez większość czasu przy budowie było tylko kilku pracowników a jak termin zakończenia się zbliża to nagle ponoć 300 zwołali. Roboty mogły być dawno zakończone ale chyba nikt z urzędników się tym zbytnio nie przejmował.

 

Oświetlenie mogło być ustawiane w nocy a prace kontynuowane przy małym natężeniu ruchu. Teraz dopiero się ktoś obudził jak terminy gonią.

 

Organizacja ruchu woła o pomstę do nieba! Ciekaw jestem jakie są statystyki policyjne. Jeżdżąc do pracy codziennie widziałem 4 wypadki spowodowane złą organizacją ruchu i ślamazarnym wykonywaniem robót drogowych! Kto zapłaci za szkody, za  paliwo za stracony czas wszystkich ludzi stojących w korkach 2 lata???

D
Delfinowa / Rekinowa
W dniu 23.03.2014 o 19:31, Jacek P. napisał:

Zachęcam do tego, żeby z Osowej Góry do Centrum przemieszczać się bydgoską obwodnicą.Wystarczy wyjechać z miasta Grunwaldzką na zachód i wrócić do niego drogami DK10/S5+S10/S25 lub dalej DK10 do Maksymilianowa i wjazd na teren Bydgoskiego Parku Technologicznego. Zaoszczędzicie 1 litr benzyny oraz 2 godziny dojazdu do pracy.

 


Zachęcam do tego, żeby z Osowej Góry do Centrum przemieszczać się bydgoską obwodnicą.

Wystarczy wyjechać z miasta Grunwaldzką na zachód i wrócić do niego drogami DK10/S5+S10/S25 lub dalej DK10 do Maksymilianowa i wjazd na teren Bydgoskiego Parku Technologicznego. Zaoszczędzicie 1 litr benzyny oraz 2 godziny dojazdu do pracy.

 

Sprawdziłem i uważam, że jest OK.

Trochę dalej do "roboty", ale za to bez stania w korkach i z mniejszym zużyciem benzyny.

Jedna uwaga. Zjazd z obwodnicy do Bydgoskiego Parku Technologicznego i dalej na Glinki i Kapuściska znajduje się w miejscowości Emilianowo, a nie Maksymilianowo.

Postanowiłem, że nawet po zakończeniu budowy wiaduktu nad ulicą Grunwaldzką, nadal będę jeździł obwodnicą Bydgoszczy z Osowej Góry do pracy na Fordońskiej. Żadnych świateł, żadnych korków i żadnych nerwów.

J
Jacek P.

Zachęcam do tego, żeby z Osowej Góry do Centrum przemieszczać się bydgoską obwodnicą.

Wystarczy wyjechać z miasta Grunwaldzką na zachód i wrócić do niego drogami DK10/S5+S10/S25 lub dalej DK10 do Maksymilianowa i wjazd na teren Bydgoskiego Parku Technologicznego. Zaoszczędzicie 1 litr benzyny oraz 2 godziny dojazdu do pracy.

s
syl

Ja się dziwię , jak ,moża w takiej sytuacji nie przeorganizować komuikacji miejskiej??? Z osowej góry jest tylko 71 który jeżdzi pod tym wiaduktem. Po kiego jest tam na siłę puszczany ? czy nie można zrobić dl aniego innej trasy na czas remontu?

J
Jan

Dlaczegoego robi sie problem jak go nie ma?

Przecież wystarczy puścic ruch od Osowej Góry  ulicą Bronikowskiego i Nakielską.

Tak to sie odbywało gdy budowano wiadukt kolejowy na Grunwaldzkiej położony przy Czarnej Drodze. Raptem 5 do 10 minut dłużej ale spokojnie i bez nerwów . Co teraz w tym przeszkadza?

g
gość

niestety ale to nie jest remont mostku tylko budowa dużego wiaduktu- każdy wie że takie roboty nie trwają 2 miesiące ( w realiach naszego  pięknego kraju zwłaszcza ) .. a że będą się tworzyć koszmarne korki to było do przewidzenia. Bydgoszcz to wieś z tramwajami i układ drogowy nie jest przystosowany do ogromnej i wciąż rosnącej liczby aut...

z
zbychu
Ostatnio w jakimś artykule expresu bydgoskiego czytałem, że Zarząd dróg w Bydgoszczy jest głuchy na sygnały z zewnątrz, może jednak powinni się czasem piznąć głową w ścianę i uznać rację zwykłych użytkowników dróg i osób które się na tym znają, instruktorów nauki jazdy, egzaminatorów z wordu, policji... Wiadomo, że wszystkim się nie dogodzi ale w tym przypadku wątpię żeby nie było lepszego rozwiązania na organizację ruchu w tym miejscu.
M
Marian

Czy ktoś widział gdzieś mapkę organizacji ruchu ?

A
Adam

Na Kraszewskiego pracuje ok. 3000 ludzi, powariowali?!?!?!?!?!?!?!?!?!?

p
ppp

Już dawno powinna powstać alternatywna ulica z Osowej Góry w stronę miasta (np. osiedla Leśnego) W Polsce jednak najważniejsze są lasy, pojedyncze drzewa przydrożne, krzewy i krzaki! Na zachodzie liczy się dojazd a nie las. Las = drzewa = drewno = kasa!

F
Fordończyk CB
W dniu 19.03.2014 o 19:17, Krys napisał:

Zrozum sens tej wypowiedzi i wtedy się wypowiadaj, tu nie chodzi o sprawy kto jest skąd, tylko o finanse i wyludnienie Bydgoszczy na korzyśc małych gmin.

 

Krys.

 

Rozumiem Twój tok rozumowania oraz sens Twojej wypowiedzi, ale się z nimi nie zgadzam.

 

Jeśli idzie o podatki, to zapewniam Cię, że osoby pracujące w Bydgoszczy, a mieszkające lub przyjeżdżające z gmin Białe Błota, Sicienko, Koronowo, NowaWieś Wielka, Osielsko czy Solec Kujawski również robią zakupy w bydgoskich sklepach i marketach, które to markety z zarobionych na zakupach osób przyjezdnych pieniędzy płacą podatki w CB.

 

Jeśli zaś idzie o wyludnienie CB, to proszę żebyś nie zmuszał nikogo do wyboru miejsca zamieszkania według Twojego widzi-misię.

Jedni wolą mieszkać w granicach miasta CB, a drudzy wolą się osiedlać w satelickich gminach/sypialniach. Na tym przecież między innymi polega wolność.

A
ANNA

Na Kraszewskiego mają być światła, więc coś tam będzie robione, ale bardziej interesująca jest sytuacja od 'nad torem' tam ma byc podobno przejazd na 'wprost' 

Co do kwestii finansowych CBY itd. to jest w tym racja, bo defacto np ta inwestycja finansowana jest przez Miasto i PKP a np. wymienione nakło nic na to nie dokłada, mimo ze wiele mieszkańców Nakła tej drogi używa codziennie i ma tylko wymagania.

a
art

przy okazji jak juz budujecie to zbudujcie pas prawo i lewoskret  w kraszewskiego do unilevera, przynajmniej nie beda blokowac pasow do jazdy na wprost..

 

K
Krys
W dniu 19.03.2014 o 18:47, Fordończyk napisał:

Krys. Przecież nikt Ci nie każe jechać do centrum i stać w korkach razem z CNA, CBY, CZN, CIN.Wszak skoro Ty jesteś Pan CB i nie chcesz mieć kontaktu z przyjezdnymi to możesz zostać u siebie i podjąć pracę na Osowej Górze.Proste i skuteczne.

Zrozum sens tej wypowiedzi i wtedy się wypowiadaj, tu nie chodzi o sprawy kto jest skąd, tylko o finanse i wyludnienie Bydgoszczy na korzyśc małych gmin.

G
Gość

Gdzie są Ci wybitni specjalismci z utp z katedry drogowej, W urzedzie sami krawaciarze którzy beda sie szczycic i przecinac wstegi na otwarcie wiaduktu.  do takich inwestycji nalezy podchodzic z glowa i pierwszych kolejnosciach przygotowac sensowny plan objazu , poczynic prace nawet kosztem  przebudowy tymczasowej czegokolwiek a nie tylko zamknac droge i  zrobic ruch wahadlowy.

Wróć na pomorska.pl Gazeta Pomorska