5 z 77
Test długodystansowy auta elektrycznego, który zaczyna się...
fot. Kamil Rogala

TEST DŁUGODYSTANSOWY cz. 1: Renault Megane E-Tech 60 kWh 218 KM

Test długodystansowy auta elektrycznego, który zaczyna się zimą a kończy u schyłku wiosny? To dość ambitny plan, ale dzięki temu uzyskamy przekrój przez niemal wszystkie możliwe scenariusze pogodowe tj. od mroźnych poranków i jazdy w śniegu, przez optymalne dla elektryków temperatury rzędu 15-18 stopni Celsjusza, po upalne dni (miejmy nadzieję) pod koniec maja. Zaczynamy jednak od tradycyjnego testu i pierwszego wrażenia, jakie wywarł na nas Renault Megane E-Tech.

6 z 77
Test długodystansowy auta elektrycznego, który zaczyna się...
fot. Kamil Rogala

TEST DŁUGODYSTANSOWY cz. 1: Renault Megane E-Tech 60 kWh 218 KM

Test długodystansowy auta elektrycznego, który zaczyna się zimą a kończy u schyłku wiosny? To dość ambitny plan, ale dzięki temu uzyskamy przekrój przez niemal wszystkie możliwe scenariusze pogodowe tj. od mroźnych poranków i jazdy w śniegu, przez optymalne dla elektryków temperatury rzędu 15-18 stopni Celsjusza, po upalne dni (miejmy nadzieję) pod koniec maja. Zaczynamy jednak od tradycyjnego testu i pierwszego wrażenia, jakie wywarł na nas Renault Megane E-Tech.

7 z 77
Test długodystansowy auta elektrycznego, który zaczyna się...
fot. Kamil Rogala

TEST DŁUGODYSTANSOWY cz. 1: Renault Megane E-Tech 60 kWh 218 KM

Test długodystansowy auta elektrycznego, który zaczyna się zimą a kończy u schyłku wiosny? To dość ambitny plan, ale dzięki temu uzyskamy przekrój przez niemal wszystkie możliwe scenariusze pogodowe tj. od mroźnych poranków i jazdy w śniegu, przez optymalne dla elektryków temperatury rzędu 15-18 stopni Celsjusza, po upalne dni (miejmy nadzieję) pod koniec maja. Zaczynamy jednak od tradycyjnego testu i pierwszego wrażenia, jakie wywarł na nas Renault Megane E-Tech.

8 z 77
Test długodystansowy auta elektrycznego, który zaczyna się...
fot. Kamil Rogala

TEST DŁUGODYSTANSOWY cz. 1: Renault Megane E-Tech 60 kWh 218 KM

Test długodystansowy auta elektrycznego, który zaczyna się zimą a kończy u schyłku wiosny? To dość ambitny plan, ale dzięki temu uzyskamy przekrój przez niemal wszystkie możliwe scenariusze pogodowe tj. od mroźnych poranków i jazdy w śniegu, przez optymalne dla elektryków temperatury rzędu 15-18 stopni Celsjusza, po upalne dni (miejmy nadzieję) pod koniec maja. Zaczynamy jednak od tradycyjnego testu i pierwszego wrażenia, jakie wywarł na nas Renault Megane E-Tech.

Pozostało jeszcze 68 zdjęć.
Przewijaj aby przejść do kolejnej strony galerii.

Polecamy

Bydgoskie Święto Cykliczne 2025. Ze Starego Rynku ruszyli do Ostromecka. Mamy zdjęcia

Bydgoskie Święto Cykliczne 2025. Ze Starego Rynku ruszyli do Ostromecka. Mamy zdjęcia

Nocna Dycha Kopernika 2025 w Toruniu. Zobaczcie, jakie piękne medale czekały na mecie

Nocna Dycha Kopernika 2025 w Toruniu. Zobaczcie, jakie piękne medale czekały na mecie

Masz taki banknot 10 zł? Te cenne banknoty 10 zł są warte fortunę

Masz taki banknot 10 zł? Te cenne banknoty 10 zł są warte fortunę

Zobacz również

Wychowankowie Domu Dziecka w Kołdrąbiu na bydgoskiej Brdzie. Było po prostu pięknie

Wychowankowie Domu Dziecka w Kołdrąbiu na bydgoskiej Brdzie. Było po prostu pięknie

Bayersystem GKM powalczył w Gorzowie, ale mocy wystarczyło tylko na bonus - zdjęcia

Bayersystem GKM powalczył w Gorzowie, ale mocy wystarczyło tylko na bonus - zdjęcia