33 z 77
Test długodystansowy auta elektrycznego, który zaczyna się...
fot. Kamil Rogala

TEST DŁUGODYSTANSOWY cz. 1: Renault Megane E-Tech 60 kWh 218 KM

Test długodystansowy auta elektrycznego, który zaczyna się zimą a kończy u schyłku wiosny? To dość ambitny plan, ale dzięki temu uzyskamy przekrój przez niemal wszystkie możliwe scenariusze pogodowe tj. od mroźnych poranków i jazdy w śniegu, przez optymalne dla elektryków temperatury rzędu 15-18 stopni Celsjusza, po upalne dni (miejmy nadzieję) pod koniec maja. Zaczynamy jednak od tradycyjnego testu i pierwszego wrażenia, jakie wywarł na nas Renault Megane E-Tech.

34 z 77
Test długodystansowy auta elektrycznego, który zaczyna się...
fot. Kamil Rogala

TEST DŁUGODYSTANSOWY cz. 1: Renault Megane E-Tech 60 kWh 218 KM

Test długodystansowy auta elektrycznego, który zaczyna się zimą a kończy u schyłku wiosny? To dość ambitny plan, ale dzięki temu uzyskamy przekrój przez niemal wszystkie możliwe scenariusze pogodowe tj. od mroźnych poranków i jazdy w śniegu, przez optymalne dla elektryków temperatury rzędu 15-18 stopni Celsjusza, po upalne dni (miejmy nadzieję) pod koniec maja. Zaczynamy jednak od tradycyjnego testu i pierwszego wrażenia, jakie wywarł na nas Renault Megane E-Tech.

35 z 77
Test długodystansowy auta elektrycznego, który zaczyna się...
fot. Kamil Rogala

TEST DŁUGODYSTANSOWY cz. 1: Renault Megane E-Tech 60 kWh 218 KM

Test długodystansowy auta elektrycznego, który zaczyna się zimą a kończy u schyłku wiosny? To dość ambitny plan, ale dzięki temu uzyskamy przekrój przez niemal wszystkie możliwe scenariusze pogodowe tj. od mroźnych poranków i jazdy w śniegu, przez optymalne dla elektryków temperatury rzędu 15-18 stopni Celsjusza, po upalne dni (miejmy nadzieję) pod koniec maja. Zaczynamy jednak od tradycyjnego testu i pierwszego wrażenia, jakie wywarł na nas Renault Megane E-Tech.

36 z 77
Test długodystansowy auta elektrycznego, który zaczyna się...
fot. Kamil Rogala

TEST DŁUGODYSTANSOWY cz. 1: Renault Megane E-Tech 60 kWh 218 KM

Test długodystansowy auta elektrycznego, który zaczyna się zimą a kończy u schyłku wiosny? To dość ambitny plan, ale dzięki temu uzyskamy przekrój przez niemal wszystkie możliwe scenariusze pogodowe tj. od mroźnych poranków i jazdy w śniegu, przez optymalne dla elektryków temperatury rzędu 15-18 stopni Celsjusza, po upalne dni (miejmy nadzieję) pod koniec maja. Zaczynamy jednak od tradycyjnego testu i pierwszego wrażenia, jakie wywarł na nas Renault Megane E-Tech.

Pozostało jeszcze 40 zdjęć.
Przewijaj aby przejść do kolejnej strony galerii.

Polecamy

Tłumy zwiedzających w ICF Skarbiec Fajansu we Włocławku! Poszukajcie się na zdjęciach

Tłumy zwiedzających w ICF Skarbiec Fajansu we Włocławku! Poszukajcie się na zdjęciach

Poranne objawy nerwicy. Zimne dłonie, suchość w ustach - to mogą być nerwy

Poranne objawy nerwicy. Zimne dłonie, suchość w ustach - to mogą być nerwy

Tak wygląda teraz Młyn Górny w Grudziądzu. Powstać tu ma "Młyn Energii". Mamy zdjęcia

Tak wygląda teraz Młyn Górny w Grudziądzu. Powstać tu ma "Młyn Energii". Mamy zdjęcia

Zobacz również

Tak było podczas pikniku z okazji 100-lecia parafii w Złotnikach Kujawskich. Zdjęcia

Tak było podczas pikniku z okazji 100-lecia parafii w Złotnikach Kujawskich. Zdjęcia

Z tyłu, w skroniach, ściskająca obręcz - to, gdzie boli głowa, zdradza przyczynę bólu

Z tyłu, w skroniach, ściskająca obręcz - to, gdzie boli głowa, zdradza przyczynę bólu