https://pomorska.pl
reklama
MKTG SR - pasek na kartach artykułów

SEO i Pozycjonowanie czy Google AdWords, którą opcję wybrać?

materiał partnera

Kiedy sama obecność naszej strony w sieci nie wystarcza, aby zwabić potencjalnego klienta, trzeba uciec się do sprawdzonych sposobów promocji, które agencje marketingu internetowego skutecznie wdrażają już od wielu lat. Każde przedsiębiorstwo pragnące osiągnąć większe zasięgi w WWW prędzej czy później zda się na te popularne rozwiązania i z większymi lub mniejszymi sukcesami zacznie radzić sobie na wirtualnym rynku. Mowa oczywiście o SEO i Google Adwords, których zalety postaramy się omówić poniżej.

Najskuteczniejsze i super opłacalne SEO

Pierwszą opcją do wyboru przy rozkręcaniu obrotów naszego sklepu online pozostaje tak zwane pozycjonowanie strony znane szerzej jako Search Engine Optimization. Polega ono na efektywnym zmodyfikowaniu witryny, w tym jej zawartości, tak by była ona przyjazna dla robotów wyszukiwarki, które razem z odpowiednimi algorytmami ustalają naszą lokatę w rezultatach wyszukiwania słów i fraz związanych z naszą działalnością lub branżą. Dzięki tej usłudze kiedy potencjalny klient wpisze w okienko Google „tanie buty”, na pierwszych pozycjach wyników organicznych zobaczy właśnie naszą hurtownie obuwia. Dobrze wypozycjonowana strona staje się celem odwiedzin tysięcy internautów dziennie, każdy z nich jest dodatkowo zainteresowany przeglądanym asortymentem. Dlatego też SEO jest w stanie zapewnić ci nagły wzrost sprzedaży i stałą popularność wśród użytkowników sieci. Jest to obecnie najbardziej trwała forma reklamowania swojej działalności online, a dodatkowo zapłacisz za nią znacznie mniej niż za podobne jakościowo kampanie innego typu – tłumaczy specjalista do spraw marketingu z afterweb.pl. Niestety za minus pozycjonowania można uznać fakt, że potrzebuje ono kilku miesięcy, aby zacząć w pełni działać.

Linki sponsorowane i korzyści z ich używania

Dla wszystkich niecierpliwych, którzy na efekty kampanii chcą liczyć od razu, doskonałą propozycją jest konkurowanie za pomocą linków sponsorowanych Google Adwords. Opiera się to na opłacaniu czołowego miejsca w wynikach wyszukiwania związanych z dziedziną naszej działalności. Rezultat jest podobny jak przy pozycjonowaniu, ale na topowe miejsca możemy liczyć już w 15 minut po rozpoczęciu i zaprogramowaniu narzędzia Adwords. Za wadę można uznać, że efekty widzimy dopóki opłacamy działanie programu – kiedy tylko kończą nam się fundusze, znikamy ze szczytu wyszukiwarki. Niewątpliwie jednak rozliczanie się tylko za kliknięcie w nasz baner reklamowy pozostaje największym atutem Google. Nieważne bowiem ile razy wyświetla się nasz komunikat, płacimy tylko za odwiedziny potencjalnych nabywców – oczywiście to zaledwie jedna z dopuszczalnych form rozliczeń. W ogólnym rozrachunku kampanie Adwords stanowić mogą doskonałe uzupełnienie innych akcji marketingowych, zaś w połączeniu z SEO okazują się niezwykle skuteczną metodą na konkurencję.

Komentarze 7

Komentowanie zostało tymczasowo wyłączone.

Podaj powód zgłoszenia

Z
Zofia

Wszystko zalezy od danego projektu. od firmy. Słyszałam o takiej sytuacji jak facet uparł się by było pozycjonowanie seo, choć z agencji pan doradzał, ze lepszą opcją będzie adwords. No i tak się też stało bo w konsekwencji tamtego klienta nie było potem stać na to seo.  Proformat tworzył mi sklep razem ze stroną internetową i mam bardzo dobre doswiadczenia z tą agencją ;)Zresztą jeżeli mają ponad 300 stron i sklepów to coś to znaczy ;)

A
AmyW

Dokładnie zdania są podzielone. poza tym każdy projekt jest indywidualny. Jedni wolą adworsdy a inni seo. Ja wybrałam pozycjonowanie, ale to z tego względu ,ze tak mi doradzono. Korzystałam również z agencji interaktywnej Proformat. Projekt i cała reszta została idealnie dobrana. Ja z wyników jestem bardzo zadowolona i liczę na dalsze owoce naszej współpracy.

a
adi66400

Tutaj akuratnie zdanie jest podzielone, jedni wolą seo i pozycjonowanie a drudzy google adwords. Ja postawiłam na pozycjonowanie i seo, na szczęście nie zawiodłam się, po czasie mniej więcej paru miesięcy moja strona wskoczyła na podium dzięki ciężkiej pracy ekipie z Coolbrand. Kwota za usługę może i była wygórowana ale na pewno warta  swojej ceny, efekty mówią same za siebie, także inwestycja jak najbardziej opłacalna, po czasie i tak każdemu zwróci się pozycjonowanie w postaci ogromnej liczbie klientów.

R
Ranesha

Dokładnie. ktos kto sie na tym nie zna w żadnym wypadku nie powinien się za tego typu rzeczy zabierać jak tworzenie strony czy pozycjonowanie itd. . I zgadzam się jak najbardziej,że do tego powinna być wynajęta dobra agencja interaktywna. Od siebie polecam agencję proformat ,mająca bogate doświadczenie. współpracuje z największymi agencjami seo w Polsce ;)

P
PPCEfekt
Witam.
 
Reprezentuję agencję PPCEfekt. Jesteśmy w stanie pomóc w prowadzeniu kampanii AdWords jak i pozycjonowaniu. Zapewniamy wprowadzenie narzędzi i konwersji niezbędnych do mierzenia skuteczności prowadzonych kampanii. Po każdym miesiącu dostarczamy raport z wynikami kampanii i porównaniem z poprzednim okresem prowadzenia kamapanii.
 
Głowną naszą ideą jest nie tylko skuteczne prowadzenie kampanii, ale również dążymy do tego, aby sukcesywnie obniżać koszty pozyskania klientów. Udaje nam się z czasem zbić koszty pozyskania klienta o 20-30%.
 
Przed rozpoczęciem współpracy oferujemy przeprowadzenie wewnętrznej oceny obecnie prowadzonej kampanii AdWords.
Nasi specjaliści będą w stanie zanalizować obecny stan kampanii i wstępnie ocenić czy nasze działania mogą przynieś wymierne korzyści. Oczywiście, ocena taka jest bezpłatna.
 
Oferujemy także prowadzenie kampanii reklamowych w środowiskach Facebook i LinedIn.
 
Jeśli nasuwają się dodatkowe pytania proszę o kontakt - 601 320 770.
l
lukasz321

ludzie chętniej klikają w wyniki organiczne także tylko pozycjonowanie stron i SEO :)

M
Mariusz z SocialTrends.pl

Żeby mieć skuteczną kampanię AdWords i klientów wcale nie trzeba wyświetlać się na pierwszym miejscu w wynikach sponsorowanych!

Wróć na pomorska.pl Gazeta Pomorska