reklama

SEO i Pozycjonowanie czy Google AdWords, którą opcję wybrać?

Materiał partneraZaktualizowano 

Kiedy sama obecność naszej strony w sieci nie wystarcza, aby zwabić potencjalnego klienta, trzeba uciec się do sprawdzonych sposobów promocji, które agencje marketingu internetowego skutecznie wdrażają już od wielu lat. Każde przedsiębiorstwo pragnące osiągnąć większe zasięgi w WWW prędzej czy później zda się na te popularne rozwiązania i z większymi lub mniejszymi sukcesami zacznie radzić sobie na wirtualnym rynku. Mowa oczywiście o SEO i Google Adwords, których zalety postaramy się omówić poniżej.

Najskuteczniejsze i super opłacalne SEO

Pierwszą opcją do wyboru przy rozkręcaniu obrotów naszego sklepu online pozostaje tak zwane pozycjonowanie strony znane szerzej jako Search Engine Optimization. Polega ono na efektywnym zmodyfikowaniu witryny, w tym jej zawartości, tak by była ona przyjazna dla robotów wyszukiwarki, które razem z odpowiednimi algorytmami ustalają naszą lokatę w rezultatach wyszukiwania słów i fraz związanych z naszą działalnością lub branżą. Dzięki tej usłudze kiedy potencjalny klient wpisze w okienko Google „tanie buty”, na pierwszych pozycjach wyników organicznych zobaczy właśnie naszą hurtownie obuwia. Dobrze wypozycjonowana strona staje się celem odwiedzin tysięcy internautów dziennie, każdy z nich jest dodatkowo zainteresowany przeglądanym asortymentem. Dlatego też SEO jest w stanie zapewnić ci nagły wzrost sprzedaży i stałą popularność wśród użytkowników sieci. Jest to obecnie najbardziej trwała forma reklamowania swojej działalności online, a dodatkowo zapłacisz za nią znacznie mniej niż za podobne jakościowo kampanie innego typu – tłumaczy specjalista do spraw marketingu z afterweb.pl. Niestety za minus pozycjonowania można uznać fakt, że potrzebuje ono kilku miesięcy, aby zacząć w pełni działać.

Linki sponsorowane i korzyści z ich używania

Dla wszystkich niecierpliwych, którzy na efekty kampanii chcą liczyć od razu, doskonałą propozycją jest konkurowanie za pomocą linków sponsorowanych Google Adwords. Opiera się to na opłacaniu czołowego miejsca w wynikach wyszukiwania związanych z dziedziną naszej działalności. Rezultat jest podobny jak przy pozycjonowaniu, ale na topowe miejsca możemy liczyć już w 15 minut po rozpoczęciu i zaprogramowaniu narzędzia Adwords. Za wadę można uznać, że efekty widzimy dopóki opłacamy działanie programu – kiedy tylko kończą nam się fundusze, znikamy ze szczytu wyszukiwarki. Niewątpliwie jednak rozliczanie się tylko za kliknięcie w nasz baner reklamowy pozostaje największym atutem Google. Nieważne bowiem ile razy wyświetla się nasz komunikat, płacimy tylko za odwiedziny potencjalnych nabywców – oczywiście to zaledwie jedna z dopuszczalnych form rozliczeń. W ogólnym rozrachunku kampanie Adwords stanowić mogą doskonałe uzupełnienie innych akcji marketingowych, zaś w połączeniu z SEO okazują się niezwykle skuteczną metodą na konkurencję.

FLESZ: Elektryczne samoloty nadlatują.

Wideo

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych”i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Komentarze 7

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej polityka prywatności oraz warunki korzystania z usługi firmy Google. Dodając komentarz, akceptujesz regulamin oraz Politykę Prywatności.

Podaj powód zgłoszenia

Z
Zofia

Wszystko zalezy od danego projektu. od firmy. Słyszałam o takiej sytuacji jak facet uparł się by było pozycjonowanie seo, choć z agencji pan doradzał, ze lepszą opcją będzie adwords. No i tak się też stało bo w konsekwencji tamtego klienta nie było potem stać na to seo.  Proformat tworzył mi sklep razem ze stroną internetową i mam bardzo dobre doswiadczenia z tą agencją ;)Zresztą jeżeli mają ponad 300 stron i sklepów to coś to znaczy ;)

A
AmyW

Dokładnie zdania są podzielone. poza tym każdy projekt jest indywidualny. Jedni wolą adworsdy a inni seo. Ja wybrałam pozycjonowanie, ale to z tego względu ,ze tak mi doradzono. Korzystałam również z agencji interaktywnej Proformat. Projekt i cała reszta została idealnie dobrana. Ja z wyników jestem bardzo zadowolona i liczę na dalsze owoce naszej współpracy.

a
adi66400

Tutaj akuratnie zdanie jest podzielone, jedni wolą seo i pozycjonowanie a drudzy google adwords. Ja postawiłam na pozycjonowanie i seo, na szczęście nie zawiodłam się, po czasie mniej więcej paru miesięcy moja strona wskoczyła na podium dzięki ciężkiej pracy ekipie z Coolbrand. Kwota za usługę może i była wygórowana ale na pewno warta  swojej ceny, efekty mówią same za siebie, także inwestycja jak najbardziej opłacalna, po czasie i tak każdemu zwróci się pozycjonowanie w postaci ogromnej liczbie klientów.

R
Ranesha

Dokładnie. ktos kto sie na tym nie zna w żadnym wypadku nie powinien się za tego typu rzeczy zabierać jak tworzenie strony czy pozycjonowanie itd. . I zgadzam się jak najbardziej,że do tego powinna być wynajęta dobra agencja interaktywna. Od siebie polecam agencję proformat ,mająca bogate doświadczenie. współpracuje z największymi agencjami seo w Polsce ;)

P
PPCEfekt
Witam.
 
Reprezentuję agencję PPCEfekt. Jesteśmy w stanie pomóc w prowadzeniu kampanii AdWords jak i pozycjonowaniu. Zapewniamy wprowadzenie narzędzi i konwersji niezbędnych do mierzenia skuteczności prowadzonych kampanii. Po każdym miesiącu dostarczamy raport z wynikami kampanii i porównaniem z poprzednim okresem prowadzenia kamapanii.
 
Głowną naszą ideą jest nie tylko skuteczne prowadzenie kampanii, ale również dążymy do tego, aby sukcesywnie obniżać koszty pozyskania klientów. Udaje nam się z czasem zbić koszty pozyskania klienta o 20-30%.
 
Przed rozpoczęciem współpracy oferujemy przeprowadzenie wewnętrznej oceny obecnie prowadzonej kampanii AdWords.
Nasi specjaliści będą w stanie zanalizować obecny stan kampanii i wstępnie ocenić czy nasze działania mogą przynieś wymierne korzyści. Oczywiście, ocena taka jest bezpłatna.
 
Oferujemy także prowadzenie kampanii reklamowych w środowiskach Facebook i LinedIn.
 
Jeśli nasuwają się dodatkowe pytania proszę o kontakt - 601 320 770.
l
lukasz321

ludzie chętniej klikają w wyniki organiczne także tylko pozycjonowanie stron i SEO :)

M
Mariusz z SocialTrends.pl

Żeby mieć skuteczną kampanię AdWords i klientów wcale nie trzeba wyświetlać się na pierwszym miejscu w wynikach sponsorowanych!

Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3