Spółka CIECH Cargo podkreśla, że oferuje pracę w elastycznym systemie z wieloma dodatkami, w ramach dużej i stabilnej grupy kapitałowej.
- CIECH Cargo realizuje około 90 procent usług w ramach Grupy CIECH, budując tym samym przewagi konkurencyjne koncernu w obszarze logistyki i transportu. Zgodnie ze swoimi planami rozwojowymi, spółka zamierza jednak w kolejnych latach zwiększyć skalę działalności i pozyskiwać więcej zleceń z zewnątrz - tłumaczy Mirosław Kuk, rzecznik prasowy Grupy CIECH.
Od sierpnia nowym Prezesem Zarządu CIECH Cargo jest Andrzej Pawłowski, doświadczony menadżer branży kolejowej, w przeszłości m.in. wiceprezes PKP Polskich Linii Kolejowych, operatora sieci kolejowej w Polsce, a także prezes zarządu CTL Północ oraz członek zarządu ds. operacji i eksploatacji Grupy CTL Logistics, czyli największego prywatnego przewoźnika kolejowego w Polsce.
- Chcemy zwiększyć skalę działania i zdywersyfikować portfolio usług. Nadal będziemy świadczyć najwyższej jakości usługi transportu w ramach Grupy CIECH, ale chcemy też mocniej powalczyć o zlecenia na rynku zewnętrznym. Wykorzystamy do tego swoje przewagi: doświadczoną kadrę, nowoczesną flotę lokomotyw elektrycznych, a także pełne zaplecze serwisowe dla przeglądów taboru. Szukamy pracowników, oferując im elastyczne możliwości zatrudnienia, nowoczesny i komfortowy tabor, szkolenia i szereg dodatków - mówi Andrzej Pawłowski, Prezes Zarządu CIECH Cargo.
Jak czytamy w komunikacie, spółka zapewnia zarówno szkolenia dla osób nie mających wcześniej styczności z branżą kolejową, jak i pomaga w poszerzaniu uprawnień dla maszynistów pojazdów osobowych.
- Dodatkowo, spółka oferuje także przewozy door-to-door, tzn. zapewnia transport z domu do miejsca postoju lokomotywy i z powrotem, a także wypłaca tzw. rozłąkowe za dalekie kursy - podkreśla Mirosław Kuk.
CIECH Cargo zatrudnia około 260 osób, ma 16 lokomotyw oraz 1500 wagonów. Siedzibą spółki jest Inowrocław.
Przedsiębiorstwo świadczy usługi transportu kolejowego w kraju, w zakresie: wynajmu wagonów kolejowych, kolejowych przewozów towarowych, obsługi i utrzymania bocznic, a także naprawy wagonów. W jej taborze znajdują się m.in. nowoczesne lokomotywy elektryczne, takie jak Bombardier E594 TRAXX, Bombardier E483 Traxx czy Newag E6ACTa „Dragon 2”.
