- Jakby tego było mało - kierowca dość arogancko reaguje na pytania - dlaczego nieustannie się spóźnia? - denerwuje się jedna z naszych Czytelniczek. - Moim zdaniem powinien sam wypowiedzieć pod adresem pasażerów jakieś słowa przeprosin czy usprawiedliwienia.
_Poproszony o komentarz do tej sprawy Błażej Gaczkowski ze żnińskiego PKS przyznał, że skarga pasażerów jest jak najbardziej zasadna. - To kurs obsługiwany przez bydgoski oddział PKS i nie pamiętam, by przyjechał do Żnina punktualnie. Zawsze jest co najmniej kilkunastominutowe opóźnienie. Skargę czy prośbę o wyjaśnienie należałoby więc skierować do kierownika działu przewozów pasażerskich bydgoskiego oddziału firmy. Z tego, co widzę, wina niekoniecznie leży po stronie kierowców. Po prostu dość mocno "wyśrubowano" czas przejazdu. Tymczasem pokonanie korków w centrum Bydgoszczy może zająć naprawdę sporo czasu. Do tego na wielu odcinkach trasy krajowej numer 5 trwa remont nawierzchni - to też może wpływać na przedłużenie się czasu przejazdu. Oczywiście nie chcę nikogo usprawiedliwiać, ale podaję ewentualne przyczyny takiego stanu rzeczy. _
Mimo wielokrotnych prób uzyskania jakiegokolwiek wyjaśnienia ze strony bydgoskiego PKS - nie udało się nam rozmawiać z kompetentną osobą. Sprawę postaramy się wyjaśnić w najbliższych dniach.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?