Zgodnie z art. 39 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29.01.2004 r. (Dz. U. nr 19, poz. 177 z późn. zm.)
1. ZAMAWIAJĄCY I JEGO SIEDZIBA: p.p.u.p. Poczta Polska, Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Bydgoszczy z siedzibą w Toruniu, ul. Rynek Staromiejski 15, 87-100 Toruń; tel. 056-6211341, faks: 056-6211341; adres strony internetowej: www.poczta-polska.pl
2. ADRES, POD KTÓRYM MOŻNA UZYSKAĆ SPECYFIKACJĘ ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA: Osobiście w siedzibie Zamawiającego, pokój 128 na I piętrze lub za pośrednictwem Poczty Polskiej na wniosek Wykonawcy skierowany pocztą lub faksem na adres Zamawiającego z dopiskiem "Dział Zamówień Publicznych".
3. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT:
Siedziba Zamawiającego, I piętro, Sekretariat Dyrektora do 07.03.2006 r., do godz. 10:00.
4. MIEJSCE I TERMIN OTWARCIA OFERT:
Siedziba Zamawiającego, III piętro, pomieszczenie świetlicy - 07.03.2006 r., godz. 10:30.
5. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:
5.1. Dostawa i montaż narzędzi i urządzeń do stacji obsługi pojazdów Centrum POCZTEX Oddział Terenowy w Toruniu, ul. Polna17, wg zestawienia stanowiącego Załącznik nr 1 do siwz.
Zgodnie z CPV: 45223700-3 stacje obsługi (33262000-4 maszyny i aparatura badawcza i pomiarowa, 34328000-2 podnośniki samochodowe, 29120000-6 pompy i sprężarki, 29436100-5 prasa hydrauliczna, 315221000-4 lampy, 28622940-9 zestawy narzędziowe, 36141200-3 stoły robocze, 2982000-3 urządzenia warsztatowe, 29870000-8 różne urządzenia gdzie indziej niesklasyfikowane).
5.2. Termin wykonania zamówienia: Wykonawca dostarczy narzędzia i urządzenia oraz dokona montażu urządzeń, które tego wymagają, w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy.
5.3. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających przewidzianych w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy.
5.4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
5.5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
6. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
6.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, spełniający warunki o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych;
6.2. Wymagane dokumenty potwierdzające spełnienie warunków:
- aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
- aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert.
- wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. Zamawiający żąda wykazania co najmniej trzech zadań polegających na dostawie narzędzi i urządzeń do naprawy i serwisowania pojazdów, których wartość brutto każdej jest nie mniejsza niż 50% ceny zadeklarowanej przez Wykonawcę. Dokumenty potwierdzające wykonanie z należytą starannością muszą dotyczyć wskazanych zadań;
- polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej- aktualnej na dzień składania ofert i realizacji dostawy. W przypadku upływu ważności polisy przed realizacją dostawy Wykonawca zobowiązuje się do odnowienia polisy na tych samych warunkach;
6.3. Zamawiający ocenia spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie w/w dokumentów, metodą zero-jedynkową na druku ZP-14 w systemie "spełnia/nie spełnia".
7. INFORMACJA NA TEMAT WADIUM:
Zamawiający ustala wadium w kwocie 1.500,00 PLN (słownie złotych: jeden tysiąc pięćset 00/100).
8. KRYTERIA OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE: Cena "C" - waga 100%
9. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ: 30 dni licząc od terminu składania ofert.
STACJA OBSŁUGI POJAZDÓW CENTRUM POCZTEX <br>ODDZIAŁ TERENOWY W TORUNIU UL. POLNA 17
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM NA DOSTAWĘ NARZĘDZI I URZĄDZEŃ WRAZ Z MONTAŻEM DLA POTRZEB STACJI OBSŁUGI POJAZDÓW CENTRUM POCZTEX ODDZIAŁ TERENOWY W TORUNIU UL. POLNA 17, PROWADZONEGO W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ 60 TYS. EURO