https://pomorska.pl
reklama
MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Starsi ludzie w koszmarnej kolejce w Grudziądzu

MARYLA RZESZUT
- Opłaty na PZU Życie nie są niskie. Czy firmy nie stać na zapewnienie minimum komfortu obsługiwanym klientom? - pytali ludzie w kolejce
- Opłaty na PZU Życie nie są niskie. Czy firmy nie stać na zapewnienie minimum komfortu obsługiwanym klientom? - pytali ludzie w kolejce Maryla Rzeszut
- Nigdy tak nie było, jak dziś - żaliła się w poniedziałek Alina Stankiewicz. - Wprowadzili nowe terminy opłat ubezpieczenia i musimy czekać kilkadziesiąt minut na załatwienie sprawy! - Można wpłacać także w innych punktach - tłumaczy rzecznik PZU Agnieszka Rosa.
W fatalnych warunkach załatwiali w poniedziałek (10 października)  sprawy zmian terminów ubezpieczeń klienci PZU Zycie SA
W fatalnych warunkach załatwiali w poniedziałek (10 października) sprawy zmian terminów ubezpieczeń klienci PZU Zycie SA Maryla Rzeszut

W fatalnych warunkach załatwiali w poniedziałek (10 października) sprawy zmian terminów ubezpieczeń klienci PZU Zycie SA
(fot. Maryla Rzeszut)

- Tak być nie może. Ja dokładnie odstałem 40 minut i mam serdecznie dość! - mówi mężczyzna, wychodząc, z uregulowaną już opłatą. - Poza tym z jakiej racji cały tłum słucha mojej rozmowy z urzędniczką? O członkach rodziny, o warunkach ubezpieczenia. To są prywatne, poufne sprawy. Powinny być tu stworzone odpowiednie warunki do obsługiwania klientów.
Wszyscy słuchają o prywatnych sprawach
- Czy PZU Życie SA to taka biedna firma, której nie stać na godne przyjęcie swoich klientów? - dodał z kolejki pan Henryk, który miał jeszcze przynajmniej pół godziny stania.

W tłumie oczekujących byli głównie starsi ludzie, niektórzy o laskach. - Ciężko tak czekać. Jest mało miejsc siedzących. Zawsze "od ręki" opłacałam tu ubezpieczenie, a dziś taki tłok - mówi zmęczona Alina Stankiewicz. - Skoro przyszłam, odstoję. Nie będę robić wyprawy drugi raz. Opłatę reguluję co kwartał. Teraz muszę to zrobić do końca października.

Przeczytaj też: Grudziądz. Po zapomogi na węgiel ustawiają się kolejki

- O, nie ma mowy, stać tu nie będę! - oświadcza na widok rosnącej kolejki wchodząca do urzędu starsza kobieta. - Mam składkę opłaconą do końca stycznia i myślę, że wszystko jest w porządku. Wpadam do Grudziądza na krótko, uregulować ubezpieczenie i inne opłaty. Mieszkam u dzieci, za granicą. Kto to widział, żeby starszych ludzi narażać na takie kolejki! Płacimy PZU Życie jednak spore kwoty...

W tasiemcowy "ogonek" ustawił w poniedziałek swoich klientów Powszechny Zakład Ubezpieczeń Życie SA w Grudziądzu, przy ul. Pańskiej. Dyrektorka odsyła do rzecznika PZU.
Rzecznik: Można wpłacać w innych kasach

Agnieszka Rosa z biura prasowego PZU w Warszawie wyjaśnia, że tłumy w grudziądzkiej placówce to incydent. - Praca w oddziałach jest tak zorganizowana, by klienci nie czekali zbyt długo na obsługę - zapewnia. - Jeśli kolejka się zdarzy, to zwykle zbiega się z załatwianiem w tym samym czasie innych spraw. Opłat za ubezpieczenia indywidualnie kontynuowane na życie można dokonać nie tylko w PZU, gdzie pobiera się blankiety wpłat, ale też na poczcie, w dowolnym banku i wybranych punktach płatności. A blankiety ubezpieczeń zamówić telefonicznie. Dotrą pocztą na adres domowy. Wystarczy zadzwonić na infolinię (działa 24 h na dobę, 7 dni w tygodniu) tel. 801 102 102 lub do najbliższej placówki PZU Życie. Blankiet klient otrzyma pocztą za kilka dni. I opłaci składkę wybierając jedną z dróg: przelew elektroniczny, bank, pocztę lub inny punkt naszych partnerów, takich jak; VIATM Moje Rachunki, TransKasa Banku BPH, UNIKASA Banku Citi Handlowy. Szczegółowa lista zamieszczona jest na www.pzu.pl
Pani rzecznik dodaje, że o alternatywnych sposobach płatności i o tym, gdzie ich można dokonać, PZU Życie SA informuje klientów
na specjalnych plakatach i ulotkach** w oddziałach PZU oraz w informacjach przesłanych do nich listownie wraz z blankietami wpłat. - Wprowadzamy również możliwość zmiany okresów płatności. Dzięki temu nasi klienci unikną kolejek także w przyszłości - tłumaczy Agnieszka Rosa.

Czytaj e-wydanie »

**

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Biznes

Komentarze 27

Komentowanie zostało tymczasowo wyłączone.

Podaj powód zgłoszenia

G
Gość
Jaki 10 tyś! ja dostałam w ubiegły roku za teściową 370zł mój mąż za mamę 1400zł to wszystko, dodam mąż płaci składki już 35lat.
G
Gość
Czemu wypisujesz jakies tam farmazony - ze placimy tylko skladki po to zeby dostac na pochowek.

Czy wyplacenie 10.000 zl w wyniku zgon ubezpieczonego czy zgonu w wyniku nieszczęśliwego wypadku to dla ciebie jakis marny grosz ?
Tobie wystarczy widocznie zasiłek pogrzebowy na pokrycie pochowku.

Trzeba pamietac rowniez fakt - jezeli chodzi o kilkadziesiat lat placenia - ze bylo sie zatrudnionym i byl wiekszy zakres ubezpieczenia m.in. uszczerbek na zdrowiu w wyniku nieszczęśliwego wypadku, ciężkie zachorowanie, zgon rodziców lub teściów, pobyt w szpitalu, urodzenie dziecka, zgon dziecka itd.

płacić składki [PZU kilkadziesiąt lat po to by dostać mizerną kwotę na pochówek rodziców, teściów czy /nie daj Boże/ dziecka? Co do uszczerbku na zdrowiu, to tak Ci naliczą procent,że nie wystarczy Ci na bilet autobusowy po pojechać po odszkodowanie. Co do pobytu w szpitalu; Ponieważ weszliśmy z mężem w W WIEK ZWIĘKSZONEGO RYZYKA, ODEBRANO NAM MOŻLIWOŚĆ DOPŁATY DO LECZENIA WSKUTEK ZAWAŁU LUB UDARU.. Nasze dzieci CHCĄ NAS WIDZIEĆ ZDROWYCH I NIE CZEKAJĄ NA TE POŚMIERTNE 10tys zł
N
Nonkonformista
PZU ŻYCIE powinno zmienić nazwę n PZU POŚMIERTNE bo właściwie płacimy składki przez kilkadziesiąt lat tylko po to by nasi krewni dostali jakieś marne grosze na nasz pochówek. Wystarczy raz spóżnić się z opłaceniem składki by rodzina nic nie dostała pomimo kilkudziesięciu lat płacenia składki?

Czemu wypisujesz jakies tam farmazony - ze placimy tylko skladki po to zeby dostac na pochowek.

Czy wyplacenie 10.000 zl w wyniku zgon ubezpieczonego czy zgonu w wyniku nieszczęśliwego wypadku to dla ciebie jakis marny grosz ?
Tobie wystarczy widocznie zasiłek pogrzebowy na pokrycie pochowku.

Trzeba pamietac rowniez fakt - jezeli chodzi o kilkadziesiat lat placenia - ze bylo sie zatrudnionym i byl wiekszy zakres ubezpieczenia m.in. uszczerbek na zdrowiu w wyniku nieszczęśliwego wypadku, ciężkie zachorowanie, zgon rodziców lub teściów, pobyt w szpitalu, urodzenie dziecka, zgon dziecka itd.
G
Gość
PZU ŻYCIE powinno zmienić nazwę n PZU POŚMIERTNE bo właściwie płacimy składki przez kilkadziesiąt lat tylko po to by nasi krewni dostali jakieś marne grosze na nasz pochówek. Wystarczy raz spóżnić się z opłaceniem składki by rodzina nic nie dostała pomimo kilkudziesięciu lat płacenia składki?

Dokładnie, tak jest.
G
Gość
PZU ŻYCIE powinno zmienić nazwę n PZU POŚMIERTNE bo właściwie płacimy składki przez kilkadziesiąt lat tylko po to by nasi krewni dostali jakieś marne grosze na nasz pochówek. Wystarczy raz spóżnić się z opłaceniem składki by rodzina nic nie dostała pomimo kilkudziesięciu lat płacenia składki?
s
sylwia
Też mi nowość - wszędzie są kolejki. Ale jak widać na zdjęciu tylko same osoby starsze nie mogą stać spokojnie tylko od razu dzwonią do gazety! A jak tylko wsiądą do autobusu to pędem do wolnego miejsca! albo jak były tanie ciastka w realu to dwie babcie na czworakach się o nie zabijały!
Śmieszne
G
Gość
nie wszyscy))) mamy czwarty kwartał należy składkę zapłacić do końca października ,największy ruch jest ok 10tego. Jedna pani wydaje nowe blankiety, czasem dwie, miałam szczęście stałam tylko 20 minut,byłam wcześniej, pod koniec września.

No to czekali wiekszosc tych co nie maja oplaconej skladki ?
G
Gość
No dobra ale po co was wolali skoro macie skladki oplacone do konca roku ?

nie wszyscy))) mamy czwarty kwartał należy składkę zapłacić do końca października ,największy ruch jest ok 10tego. Jedna pani wydaje nowe blankiety, czasem dwie, miałam szczęście stałam tylko 20 minut,byłam wcześniej, pod koniec września.
G
Gość
dodam iż cały nasz wkład składek przechodzi do konkurencji.

No dobra ale po co was wolali skoro macie skladki oplacone do konca roku ?
G
Gość
Mam zapłacone do końca roku i KONIEC!!! To Oni powinni zabiegać o KAŻDEGO klienta! wygląda na to że robią łaskie.
Cała moja rodzina rezygnuję.

dodam iż cały nasz wkład składek przechodzi do konkurencji.
N
Nick
To nie przypadek tylko restrukturyzacja wystarczy w google wpisać "zwolnienia w PZU" i nastanie jasność - polecam odwiedzić bystrym dziennikarzom inne placówki tej wspaniałej instytucji - Pani Rzecznik musi piać jak zarząd oczekuje.
To tak jak z Grecją niby jest wporządku rząd nie wiedział ze gospodarka leży wszystko jest wporządku nic sie nie dzieje i Bareja kręci dalej. Ot takie polskie piekiełko
Z
Zazdrość
To jest efekt zmian jakie szanowni Państwo wprowadzili. A teraz baluja za wasze składki w Hotelu . Niech sie jakiś dziennikarz tam wybierze i zobaczy jak to Państwo imprezuje pod płaszczykiem - warsztatów, prelekcji itp. bajerów.

I Ty myślisz, że tak jest tylko w PZU?
K
Ktośśś
Szanowni Państwo!
Nie są winni pracownicy Oddziału Grudziądzkiego jak i władze owej placówki. W placówce jest darmowy telefon dzięki któremu można połączyć się z centralą firmy. Dlaczego nikt nie reaguje poprzez taką możliwość tylko wulgaryzmami obraża biednych pracowników! Jeśli ktoś z Państwa pracował na stanowisku obsługi Klienta i miał do czynienia z kolejką to zrozumie, że również pracownicy czują zdecydowany dyskomfort.
G
Gość
internetowi nie stoją w kolejce trzeba się nauczyć płacić przez internet i nie bedzie problemu

Ale o co tam chodzilo ze byla taka kolejka ?
k
krzysztof
internetowi nie stoją w kolejce trzeba się nauczyć płacić przez internet i nie bedzie problemu
Polecane oferty
* Najniższa cena z ostatnich 30 dniMateriały promocyjne partnera
Wróć na pomorska.pl Gazeta Pomorska