Nie wszystkie lokalne firmy zwalniają. Przykładem, że można się rozwijać i zwiększać zatrudnienie, jest Centrum Obsługi Biznesu działające na rynku bydgoskim nieprzerwanie od sześciu lat.
Jej założyciele, Robert Mirek i Daniel Kubiak, na początku działalności zatrudniali zaledwie kilka osób, teraz ich zespół liczy już ponad sto. A szykują się kolejne zatrudnienia i zmiana siedziby firmy. Z kamienicy przy ulicy Magdzińskiego wraz z początkiem grudnia COB przenosi się do nowych spichrzów BRE Banku.
Chcą przełamać stereotypy dotyczące tego zawodu
- Chcieliśmy stworzyć nową jakość telemarketingu, udowodnić, że tę pracę da się lubić, a atmosfera w niej panująca jest naprawdę przyjazna - przekonuje Robert Mirek, współwłaściciel firmy. - Wciąż się rozwijamy, dzięki naszym pracownikom i ich zaangażowaniu, w zamian chcemy im zagwarantować coraz lepsze warunki socjalne, więcej przestrzeni. Wiemy, że komfort pracy jest bardzo ważny, szczególnie w pracy telemarketera, dlatego wprowadzamy nowe standardy.
- W nowej siedzibie do dyspozycji pracowników będą pomieszczenia socjalne, sala konferencyjna oraz pokój rozrywki z dartem, piłkarzykami i konsolą do gier, co bardzo przypadło do gustu pracownikom - wylicza Kamila Bork, kierownik do spraw rekrutacji i szkoleń.
Oficjalne otwarcie nowej siedziby odbędzie się 18 grudnia.
Pracownicy nie ukrywają radości z powodu przeprowadzki. - Dobrze jest mieć świadomość, że pracuje się w firmie, która wciąż się rozwija, cieszy nas wizja nowej siedziby i to w takim budynku - cieszy się pani Marta, telemarketerka w COB. - Nie ukrywam, że pokój rozrywki w czasie przerwy stanie się punktem centralnym firmy.
Podczas otwarcia nowej siedziby centrum zostanie też podpisany list intencyjny z Powiatowym Urzędem Pracy w Bydgoszczy.
Potrzebują 100 nowych pracowników
COB wraz ze zmianą lokalu planuje zwiększyć zatrudnienie aż dwukrotnie. Pojawi się sto nowych miejsc pracy.
Kogo poszukujecie? - Firma zatrudni na stanowiska zarówno sprzedażowe (telemarketing) oraz biurowe, jak i kierownicze i zarządzające - wylicza Bork.
- Duży nacisk przy stanowiskach, zwłaszcza kierowniczych i zarządzających, stawiamy na doświadczenie, ale sami oferujemy też wiele różnych szkoleń i możliwości awansu - zaznacza kierownik do spraw rekrutacji i szkoleń. - Zapewniamy normowany, a także stabilny czas pracy oraz dobre warunki finansowe i socjalne.
Chcesz wysłać CV? Wyślij e-maila
Rekrutacja na nowe stanowiska już się rozpoczęła. Zainteresowani mogą swoje oferty przesyłać na adres [email protected].
Ile wyniesie pensja? Jak podaje Kamila Bork, początkujący telemarketerzy zarabiają zawsze podstawę plus prowizję za wyniki, natomiast z czasem stawki te rosną.
Średnia pensja w firmie wynosi 2372 złote brutto, natomiast lepsi pracownicy otrzymują już powyżej 4 tys. zł.
- Najlepszy telemarketer zarobił 17 tys brutto w ciągu jednego miesiąca - dodaje Bork.
Prócz wynagrodzeń standardowych często w firmie organizowane są konkursy motywacyjne, w których do wygrania są zarówno dodatkowe bony pieniężne jak i nagrody rzeczowe.
