MKTG SR - pasek na kartach artykułów
4 z 16
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze
Poprzednie
Następne
Przesuń zdjęcie palcem
Moc zapachu...
fot. Wojciech Wojtkielewicz

Takie sztuczki stosują teraz supermarkety. Tak sklepy oszukują klientów, by kupowali więcej

Moc zapachu
Zapach jest niezwykle skuteczny w przywoływaniu miłych wspomnień. W ten sposób sklepy łączą to, co powinno być najbardziej bolesną częścią zakupów (płacenie za nie) z kojącym zapachem pysznego domowego wypieku. Zapach pieczywa ma zatem ułatwiać dokonywanie decyzji zakupowych i sprawić, że poczujemy się wyjątkowi i nagrodzeni.

Dodatkowo nic tak nie pobudza apetytu jak zapach świeżego pieczywa. W głodni klienci są w stanie kupić więcej. Za sprawą świeżo wyjętych z pieca pachnących wypieków, sklepy starają się więc zachęcić do większych zakupów.

Zobacz również

Zaginął Andrzej Kurzępa. Policja i rodzina proszą o pomoc w poszukiwaniach

Zaginął Andrzej Kurzępa. Policja i rodzina proszą o pomoc w poszukiwaniach

Takie były ceny na festiwalu food trucków 2024 w Świeciu

Takie były ceny na festiwalu food trucków 2024 w Świeciu

Polecamy

Pilnuj psa, żeby nie zjadł tego groźnego ślimaka! To może skończyć się tragicznie

Pilnuj psa, żeby nie zjadł tego groźnego ślimaka! To może skończyć się tragicznie

Awaria Banku Millenium, PKO BP i BLIK – raporty spływają do sieci

PILNE
Awaria Banku Millenium, PKO BP i BLIK – raporty spływają do sieci

O liście lektur nieczytanych i braku wizji. Ważne rozmowy o podstawie programowej

O liście lektur nieczytanych i braku wizji. Ważne rozmowy o podstawie programowej