13 z 14
STRATEGIA DYSTRYBUCJI...
fot. Andrzej Banas

STRATEGIA DYSTRYBUCJI
McDonald’s zastosował dwie strategie, które stały się punktem zwrotnym. Pierwsza - to wypuszczenie Happy Meal. Druga - to franczyza.

Franczyza była pierwszą udaną decyzją ekspansji McDonald’s, która zapoczątkowała rozwój i zbudowała markę firmy poza obszarem działalności. Pomogło to Mcdonald's zaspokoić zróżnicowany rynek i ułatwiło uruchomienie lukratywnych usług, takich jak 24-godzinna opcja otwartych drzwi. Działa tak dobrze, że prawie 93 proc. restauracji jest obecnie obsługiwanych przez niezależnych franczyzobiorców.

Dzięki temu firma nie tylko zarabia większość pieniędzy na swoich franczyzach, ale także gromadzi głębokie informacje o klientach na swoim zagranicznym rynku docelowym, aby wprowadzać nowe smaki.

Przewijaj aby przejść do kolejnej strony galerii.

Zobacz również

Werbena to hit. Ale jaka? Zwróć uwagę na nazwę i nie pomyl kwiatów, bo się zdziwisz

Werbena to hit. Ale jaka? Zwróć uwagę na nazwę i nie pomyl kwiatów, bo się zdziwisz

Arłamów Business Challenge 2025 już w czerwcu pod patronatem Strefy Biznesu

NASZ PATRONAT
Arłamów Business Challenge 2025 już w czerwcu pod patronatem Strefy Biznesu

Polecamy

W Sielcu rozstrzygnięto konkurs "Admiralski Rejs". Zdjęcia, wyniki

W Sielcu rozstrzygnięto konkurs "Admiralski Rejs". Zdjęcia, wyniki

Matura rozszerzona z fizyki 2025. Mamy arkusz CKE

Matura rozszerzona z fizyki 2025. Mamy arkusz CKE

Nie zabraknie gwiazd na 660-leciu Szubina. Ale jeszcze w maju sporo się będzie działo

Nie zabraknie gwiazd na 660-leciu Szubina. Ale jeszcze w maju sporo się będzie działo