
Nagła zmiana usługi.
Jeżeli umówiłaś się na wykonanie określonego typu koloryzacji, a w trakcie wizyty podjęłaś decyzję, że jednak chcesz tylko pomalować odrosty, podniesiesz ciśnienie każdej fryzjerce. W pozostałym czasie mogła ona bowiem umówić inną klientkę.

Zły humor w trakcie wizyty.
Warto nawet w najbardziej pechowy dzień uśmiechnąć się do fryzjerki i kulturalnie odpowiadać na zadane pytania. To sprawi, że atmosfera w salonie ulegnie znacznej poprawie.

Dzieci pozostawione bez opieki w salonie.
Hałasujące dzieci mogą odstraszyć pozostałych klientów czekających na usługę. Trzeba się także liczyć z ryzykiem szkód materialnych.

Tłumaczenie fryzjerowi, jak ma wykonywać swoją pracę.
Fryzjerka ma za sobą odpowiedni dyplom i doświadczenie - warto jej powierzyć swoje włosy. Efekt może Cię zaskoczyć.